Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin ongelmat A4 1.8 20V -97

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audin ongelmat A4 1.8 20V -97

1. Bensamittari näyttää mitä sattuu.
    2. Käynnistyy välillä huonosti, oli moottori kylmä tai kuuma.
    (Startata joutuu aika pitkään ennen kuin käynnistyy, tuntuu kuin ei saisi
    bensaa??)
    3. Suuremissa nopeuksissa ajaessa (yli 80 km/h) moottorista loppuu ikään kuin veto, kaasupoljin menee tunnottomaksi. Vika kestää muutaman
    sekunnin ja sitten moottori rullaa taas normaalisti, vika ilmenee ehkä noin
    10 km välein.

Bensapumppu vaihdettu noin vuosi sitten Laakkosella eli onko siinä jotain häikkää?

Oisko jollakin tietoa mistä lähtisi vikoja etsimään..

Ei muuta kuin vikakoodit lukuun niin eikö jo vähän auttaisi...

Comment

Ei auta, kokeiltu on.

Comment

Bensapumpun jne. sähköliittimistä, joihin luultavasti pääsee käsiksi takakontista, takapenkin alta tms..

Comment

1. Mittaristovioista on täälläkin juteltu, syynä kylmäjuotokset ja huonot kontaktit.
          2-3. Kaasuläppään voisi viitata. Onko tyhjäkäynti millainen? Onko autosi jo sähkökaasullinen vai vielä vaijerimallia?

Comment

Kaasu toimii vaijerilla..ja tyhkäynti on normaali.

Itse luulen, että hyytymisongelmaan löytyy vika ilmamassa-anturista, lambda-anturista tai sitten jarrupolkimen anturista.
            Pitää informoida kun saan testattua.

Täytyy samalla vielä tutkia bensapumpun- ja tankin anturin liitokset.

Comment

Eikös helposti vikaantuvat MAF:t ole yleensä Boschin tekemiä. Mitä itse olen vapareista kurkkinut niin 1.6 ja 1.8 on Hitachin MAF. Voihan tietysti olla että sekin vaihtelee kenen tekemä missäkin autossa sattuu olemaan...

Comment

On Hitachi vapareissa, mutta kyllä noissakin ikä tulee joskus vastaan. Onko minkä verran ajettu?

Comment

Koht 180tkm.
                  Päällisin puolin näyttäisi ehjälle, mutta kai siellä piireissä jotain häikkää
                  voi olla.

Comment

Working...
                  X