ensiksi: millä ihmeen avaimella pääsee 7a koneen virranjakajan kiinnityspulttiin käsiksi, siis se 13mm pultti jakajan alapuolella??
[LEFT]sitten coupe pitäisi saada säätöihinsä:
kun saan säädettyä "ilmamäärämittarista" ja siitä ruuvista joka on "throttle body":ssa, että autossa on menot kohillaan, eli kiihtyy ilman nykimistä ja vittuilua, nii sitten auto ei taho pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä, heti kun nostaa kaasun pois, kiekat laskee n.400 ja siitä alkaa nuosemaan jos ei sammu kokonaan...
mutta sitten kun saan säädettyä että kone käy hyvää tyhjäkäyntiä, nii kulku puoli on todella nykivää ja tunkkaista :/
en keksi muuta ku että sytytys ois jotenkin vituillaan??
isv:n olen puhdistanut..
vikakoodeja ei ole..
[/LEFT]
[LEFT]sitten coupe pitäisi saada säätöihinsä:
kun saan säädettyä "ilmamäärämittarista" ja siitä ruuvista joka on "throttle body":ssa, että autossa on menot kohillaan, eli kiihtyy ilman nykimistä ja vittuilua, nii sitten auto ei taho pysyä käynnissä tyhjäkäynnillä, heti kun nostaa kaasun pois, kiekat laskee n.400 ja siitä alkaa nuosemaan jos ei sammu kokonaan...
mutta sitten kun saan säädettyä että kone käy hyvää tyhjäkäyntiä, nii kulku puoli on todella nykivää ja tunkkaista :/
en keksi muuta ku että sytytys ois jotenkin vituillaan??
isv:n olen puhdistanut..
vikakoodeja ei ole..
[/LEFT]
Comment