Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Missä on jäähdytysnesteen poistoruuvi, S4 Bit?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Missä on jäähdytysnesteen poistoruuvi, S4 Bit?

Missähän sijaitsee syylärin nesteiden poistoruuvi (s4 2.7tt -01)? Mitähän osia joutuu irrottamaan, että pääsee ruuviin käsiksi. Käykö nesteeksi perusaineet vai pitääkö olla jotain erikoista?. Mitä tarkoittaa ohjekirjassa vaaditaan G12:a?
    Viimeksi muokannut okkim; 17.10.2007, 20:43. Perustelu: Otsikkoa tarkennettu

g12 kaikkine variantteineen on sitä punaista/oranssia nestettä, ei saa sotkea normaalin kanssa.

Comment

"Missähän sijaitsee syylärin nesteiden poistoruuvi (s4 2.7tt -01)? "

Ko autoa en tunne.

Minulla ei ole mitään poistoruuvia nesteiden poislaskemista varten. Alavesiletkun olen irroittanut ko asiassa.

Voi olla, että sinulla sellainen on?

Comment

Syylärin alavesiletkusta/liitoksesta sellainen löytyy, jos on löytyäkseen. Älä sotke ilmastoinnin putkien liitinten kanssa. On luultavasti samannäköinen noin ulospäin. Tosin eipä noita ilmastoinnin putkia voi isoon syyläristä tulevaan putkeen sekoittaa.

Comment

Ei ole alavesiletkussa, vaan syylärin edessä, kuskinpuolen alanurkassa. Jos siellä sellainen on, aina ei jostain syystä ole.

Puskuri pitää ottaa pois että siihen pääsee kiinni, helpompaa on raottaa öljynjäähdyttimen letkua ja valuttaa vedet siitä.

Comment

Mites tuon jäähdytinnesteen
            kanssa? Voiko tuollaiseen tökkää vanhanaikaista vihreää? Olen käsittänyt että alumiinilohkot ei pidä siitä , mutta eihän näissä ole alumiinilohkoja ja kannet on suurinpiirtein aina alsaa.

Comment

Voihan sinne laittaa sitä vihreätäkin, mutta miksi laittaa jos on jo tehtaalta tullessaan ollut punaista.

Comment

Jos sattuu olemaan jäähdytysjärjestelmä tyhjä ja vihreää hyllyssä.

Comment

Se silikaattivapaa (G12) neste taisi olla ystävällisempää letkuille, jos muistan oikein. Kerran Audi sanoo että pitää käyttää G12:sta, niin kyllä sitä kannattaa uskoa. Ei sen hakeminen ole niin iso vaiva verrattuna siihen että vihreä hajoittaa ajan kanssa jotain moottorista.

Comment

Kuinka myrkyllistä lie tuo G12? Ei sillä, että joisin, vaan jos käsille menee jne.

Comment

Ei mulla ainakaa oo koskaa käsiin tullu ihottumaa tai muuta. Oon toki pessy kädet aina jollain wurthin käsienpesuaineella nesteen räpläämisen jälkeen.

Comment

Kait sitä olisi jo kuollut jos olisi kovin myrkyllistä...

Eikä ihottumaakaan ole tullut.

Comment

Working...
                        X