Elikkäs uutta vikaa pukkaa, kun edelliset on saatu korjattua.
Auto Siis -96 Audi A8 4.2 Quattro. Kylmänä Auto toimii ihan moitteetta, mutta kun kone lämpenee ja hiljennän esim. liikenne valoihin ja nollaan kaasun niin kierrokset seilaa n. 700-1000 kierroksen välillä. Kun auto on täysin pysähdyksissä ei seilaamista ilmene.
Sitten kun lämpimällä koneella lähtee liikkeelle, niin kierrokset saattaa tippua niin alas että moottori sammuu. Käyntiin lähtee kuitenkin ihan normaalisti. Samaten jos auto on pysähdyksissä (vaihde siis parkilla) ja polkaisen kaasua ihan olemattomasti, niin kierrokset kyllä nousee ihan normaalisti, mutta saatta sit laskea niin alas että sammuu.
Lopuksi vielä semmonen että onko bensamittarin lukemaa mahdollista kalibroida. Tankki kun on tyhjä niin mittari näyttää bensaa olevan jäljellä reilu 1/4.
Auto Siis -96 Audi A8 4.2 Quattro. Kylmänä Auto toimii ihan moitteetta, mutta kun kone lämpenee ja hiljennän esim. liikenne valoihin ja nollaan kaasun niin kierrokset seilaa n. 700-1000 kierroksen välillä. Kun auto on täysin pysähdyksissä ei seilaamista ilmene.
Sitten kun lämpimällä koneella lähtee liikkeelle, niin kierrokset saattaa tippua niin alas että moottori sammuu. Käyntiin lähtee kuitenkin ihan normaalisti. Samaten jos auto on pysähdyksissä (vaihde siis parkilla) ja polkaisen kaasua ihan olemattomasti, niin kierrokset kyllä nousee ihan normaalisti, mutta saatta sit laskea niin alas että sammuu.
Lopuksi vielä semmonen että onko bensamittarin lukemaa mahdollista kalibroida. Tankki kun on tyhjä niin mittari näyttää bensaa olevan jäljellä reilu 1/4.
Comment