Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Voimansiirto ääntää?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Onko ääni tullut jonkun remontin yhteydessä vai alkanut itsestään ?

Comment

Alkanut itsestään. Ostin auton toukokuussa ja sen jälkeen on tullut reilu 10 tkm. Huomasin uuden äänen vasta kun vähän aikaa sitten pitkästä aikaa ajoi isommalla tiellä, jossa rajoitus yli 60 km/h, kun laakerin surina ei kuulu sen hiljaisimmissa nopeuksissa sisäpuhaltimen melun alta. Ajettu 197 tkm.
      Tilanne on nyt se että näytän autoa perjantaina korjaamolla, joka lupautui vaihtamaan laatikon ja jos vaihteisto on viallinen, niin saan vastaavan käytetyn vaihteiston Virosta lauantaiksi Lahteen ja vaihtavat sen ensi viikolla kiinni. Hintaa tulee n. 600+50 € laatikolle ja n. 250 € asennukselle. Olen diagnosoinut vasta itse rivarin pihassa autoa ylös tunkaten.

Kuitteja tutkimalla näin että edellisellä omistajalla on ollut samanlainen vika 2 v ja 2 kk sitten (153 tkm), remontti on maksanut 1300 € ja siinä uusittiin vain rikki olleet laakerit. Siitä remontista oli ostohetkellä puhettakin, myyjä käy myös täällä foorumilla. Saisin nyt käytetyn vaihdelaatikon asennettuna n. 900 €, kun tuolla naapuripalstalla joku oli maksanut samasta remontista 4000 €.

Vaihteisto on tulossa ACF-yhteistyökumppanin kautta (www.kgp.ee / Koski Group):
      http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=125768

Tähän mennessä Koski Groupin toiminnasta täytyy antaa täydet pisteet. Asiakaspalvelu on ehkä parasta mitä olen tähän saakka kokenut.
      Viimeksi muokannut Jani R.; 13.12.2013, 08:23.

Comment

Eikös tässä ole samasta vaivasta kyse? http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=44480

Comment

Varmuus saatu, nosturilla renkaat ilmassa ääni kuuluu vaihteiston etuperästä / tasauspyörästöstä. Saan toisen käytetyn laatikon huomiseksi ja ensi viikon puolivälissä auto on toivottavasti kunnossa.

Comment

Working...
          X