Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Etsin uutta kytkintä 200 audiin!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Etsin uutta kytkintä 200 audiin!

    Luin tuossa muitten kirjoitelmia ja törmäsin sachs-merkkiin ja mietin olisiko tuollaisen setin hankkiminen kannattavaa vaiko ostanko ihan perus kytkin asetelman tuohon 200 20V -88 audiini?Laittakaa ihmeessä linkkiä jos jostain saa sopu hintaan vakiota tai jotain racing kytkin asetelmaa tuohon kulkineeseen!

    Vastaukset: henri.tuovinen@kotikone.fi

  • #2
    sre asetelma + vakio levy,kestänyt ainakin toistaiseksi yli 500nm väännön.hintaa tais olla jotain 500euron kieppeillä

    Comment


    • #3
      Race asetelma, vakio levy ja painelaakeri. Yhteensä 580e.

      Kyllä tuollanen tuntuis 600Nm kestävän.

      Comment


      • #4
        sitten kärsii vielä vähän ahtoja nostaa :)

        Comment


        • #5
          Audi 200 20V+Sachs Vakioasetelma ja levy ei kestä paikaltaan ampua kytkintä ylös yli 4000rpm,luistaa, muttei pahasti jos vääntö yli 489nm. Luistattamalla aavistuksen pianotaitelijan tyyliin about 4000rpm, niin alles ok. Myös perättäiset vedot kolmosella/nelosella 3000rajoittajaan, niin alkaa haista. Muttei vielä luista pahemmin. Jos pelkkä lastutus niin vakiokamat riittää. Riittää myös aavistuksen suuremmille tehoille mikäli ei harrasta silmitöntä ajoneuvon rääkkäystä.

          edit: ihmeellisen hyvin toipuu luistamisesta toikin. Ja on todellakin lähdetty paikaltaan monia kertoja "täysillä".
          nim. ensi kesäksi sintteri.
          Viimeksi muokannut juhakill; 29.9.2007, 21:01.

          Comment


          • #6
            500Nm lyhentää vakiokytkimen eliniän lötkössä n. 50-60 tkm nurkille, sitten alkaa luistamaan pahenevasti.

            Comment


            • #7
              Lainataans taas vähäsen

              Aby:n kytkintä, Teppo tyyliin Sachin race asetelma ja vakiolevy?

              Comment


              • #8
                ABYn SRE asetelman kanssa hinta on sama.

                Comment


                • #9
                  Miten muuten tuollainen race asetelma ja levy(ei sintteri), kestääkö(=luistaako?) useita riemukkaita perättäisiä lähtöjä paikaltaan ok? 600Nm koneen perässä, ilman mitään suurempia jäähdyttelyjä välissä?

                  Comment


                  • #10
                    Eipä minulla tuon kanssa mitään ongelmia ole ollut vaikka varttilähdön jälkeen aina kytkin setvästi haiseekin. Mitään über rääkkiä en ole testannut.

                    Comment


                    • #11
                      No se ei sitten liene sopiva mulle. Kokeillaan sintterillä josko alkaa 300tkm ajetut vetarit paukkua.

                      Comment


                      • #12
                        Sen varmaan tiedätkin ettei sintteri luistattamisesta pidä.

                        Comment


                        • #13
                          Juu ja ei tässä mitään kaksilevysiä olla ostamassa.

                          Comment


                          • #14
                            Löytyykö tuon SRE asetelman pariksi jotain vakiota paremmin pitävää massalevyä? Vai onko sintteri levy ainoa vaihtoehto, jos haluaa enemmän väännönkestoa?

                            Comment


                            • #15
                              Sachsilta löytyy ainakin joihinkin askeihin sopivaa race massalevyä, hintaa tuolla on kyllä 300-400e

                              Comment

                              Working...