Olen tästä kysellyt aikaisemminkin mutta asiasta sen enempää tietämättä...
Elikkäs a8 -96 oireilee tällä tavalla:
Bensa "loppuu" tasan puolessa tankissa ja vähän ennen kuulee kun pumppu rupeaa repimään ilmaa ja ei sinne mahdu kuin 40 litraa???
Autossahan on minun käsityksen mukaan ns.2-osainen tankki?
Purkailimpa sitä tuossa muutama ilta takaperin mutta en kyllä viisastunut yhtään??? Vasemmalla puolella on anturi puoli mikä näyttäisi toimivan niin kuin pitää. Oikealla taas pumppu puoli (ja ISO ei minun järellä mahdu ulos tankista...) Mutta kun olen kuullut nyt kahdenlaista tietoa että tankissa on varsinainen bensapumppu ja SIIRTOPUMPPU että jälkimmäinen olisi siirtynyt eläkkeelle jos näin missä se on mitä maksaa? Ja toiset taas sanoo että on vain yksi pumppu tankissa mikä hoitaa kaiken, Moottorille aineen ja tankissa "tasapainon" (siis oikealla puolella tämä kaikki)
Mikä onkaan nyt totuus tähän asiaan? Jos jollain tietoa mitä taikoja tarvitaan että saisi ajaa tankin välillä tyhjäksikin ja eurojahan tietysti tarvitaan melkoinen läjä ja millä ihmeellä mahtuu 2x isompi möykky kuin reikä ulos tankista? Tuleehan se tietysti rautakangella tai tulitikulla mutta jos nyt kummiskin vielä pääsisi yhteisymmärrykseen tämän asian tiimoilta...
Jos jollain vielä jotain rautalangasta väännettyjä kuvia tms. nii laitelkaahan linkkilöitä :-)
Kiitoksia etukäteen kaikille vastanneille....
Elikkäs a8 -96 oireilee tällä tavalla:
Bensa "loppuu" tasan puolessa tankissa ja vähän ennen kuulee kun pumppu rupeaa repimään ilmaa ja ei sinne mahdu kuin 40 litraa???
Autossahan on minun käsityksen mukaan ns.2-osainen tankki?
Purkailimpa sitä tuossa muutama ilta takaperin mutta en kyllä viisastunut yhtään??? Vasemmalla puolella on anturi puoli mikä näyttäisi toimivan niin kuin pitää. Oikealla taas pumppu puoli (ja ISO ei minun järellä mahdu ulos tankista...) Mutta kun olen kuullut nyt kahdenlaista tietoa että tankissa on varsinainen bensapumppu ja SIIRTOPUMPPU että jälkimmäinen olisi siirtynyt eläkkeelle jos näin missä se on mitä maksaa? Ja toiset taas sanoo että on vain yksi pumppu tankissa mikä hoitaa kaiken, Moottorille aineen ja tankissa "tasapainon" (siis oikealla puolella tämä kaikki)
Mikä onkaan nyt totuus tähän asiaan? Jos jollain tietoa mitä taikoja tarvitaan että saisi ajaa tankin välillä tyhjäksikin ja eurojahan tietysti tarvitaan melkoinen läjä ja millä ihmeellä mahtuu 2x isompi möykky kuin reikä ulos tankista? Tuleehan se tietysti rautakangella tai tulitikulla mutta jos nyt kummiskin vielä pääsisi yhteisymmärrykseen tämän asian tiimoilta...
Jos jollain vielä jotain rautalangasta väännettyjä kuvia tms. nii laitelkaahan linkkilöitä :-)
Kiitoksia etukäteen kaikille vastanneille....
Comment