Hitaasti, mutta varmasti koitan saada oman Audini kuntoon. Starttiongelman takia on jo vaihdettu multifunction anturi (80?) ja vaikutus oli nolla.
Viikonloppuna testailin vähän tuota bensansaantia ja kipinöintiä. Kipinää tuntuu tulevan, mutta pitemmänkin starttauksen jälkeen tulpat on kuivat.
Testasin seuraavana päivänä (Taas kylmänä) laittaa starttispraytä suoraan parista tulpanreiästä ja laitoin tulpat takas ja eka starttiyritys sai auton ihan ok. käyntiin.
Ongelma on lienee siis bensan saannissa. Ja seuraavassa pari kysymystä.
Onko AAR koneessa Bensanpaineen varaajaa?
Voiko riittävää painetta todeta esim. avaamalla varovasti bensansuodatinta?
Mitäs muita osia tuohon bensansaantiin suoraan vaikuttaa?
Onko bensapumpussa jotain paineentunnistinta vai pelkkä aikarele, kun se käy joka kerta yhtä pitkään, eli pari sekuntia, kun laittaa virrat päälle.
Mikä on takaiskuventtiilin tehtävä ja vaikutus ko. asiassa?
Thanks you all. You`re big help to little man ;)
Viikonloppuna testailin vähän tuota bensansaantia ja kipinöintiä. Kipinää tuntuu tulevan, mutta pitemmänkin starttauksen jälkeen tulpat on kuivat.
Testasin seuraavana päivänä (Taas kylmänä) laittaa starttispraytä suoraan parista tulpanreiästä ja laitoin tulpat takas ja eka starttiyritys sai auton ihan ok. käyntiin.
Ongelma on lienee siis bensan saannissa. Ja seuraavassa pari kysymystä.
Onko AAR koneessa Bensanpaineen varaajaa?
Voiko riittävää painetta todeta esim. avaamalla varovasti bensansuodatinta?
Mitäs muita osia tuohon bensansaantiin suoraan vaikuttaa?
Onko bensapumpussa jotain paineentunnistinta vai pelkkä aikarele, kun se käy joka kerta yhtä pitkään, eli pari sekuntia, kun laittaa virrat päälle.
Mikä on takaiskuventtiilin tehtävä ja vaikutus ko. asiassa?
Thanks you all. You`re big help to little man ;)
Comment