Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a3:nen käy kolmella! TOIMII!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a3:nen käy kolmella! TOIMII!

    a3:nen käy kolmella..tehot pois,röpöttää, tärisee, pakoputki putputtaa..:)
    onko sytytyksen vahvistin tuossa autossa siinä ilmanputsarikotelon kyljessä kiinni oleva lätyskä johon tulee kaksi piuhaa kumpaankin päähän?
    Aattelin että vika ois siinä, kun näitten keskustelujen mukaan a4:ssa on ollu aika paljon samaa vikaa ja vika on ollu yleensä tuossa vahvistimessa.
    Viimeksi muokannut a3nen; 20.9.2007, 15:45.

  • #2
    välillä saatta käydä kaikilla, mut nyt on käyny vähän aikaa kolmella..voiko puola temppuilla tuollai että välillä toimii ja välillä ei?

    Comment


    • #3
      Puolalta kuulostaa ja sehän on melko helppo kokeilla (jos siis osuu siihen hetkeen kun se ei toimi) etsit vain sen rikkoutuneen ja vaihdat jonkun toimivan tilalle. Jos vika "siirtyy" niin marmoritiskin kautta kotiin noin 30 EUR köyhempänä...

      Comment


      • #4
        Voihan se olla sytytyksen ohjausyksikkö,mikä on ennen puolaa rikki.motonetista saa osan.Noita on vaihdettu aeb koneisiin.
        OHJAUSYKSIKÖT/MODULIT AUDI A3 96--03
        1,8T 98-- Bosch (riviliitin molemmissa päissä). . . . . . . 10-8011 98.00 ???
        Joo on just se osa putsarin kyljessä.Ei pitäis antaa vikakoodia.
        Joten vaihtaisin sen yksikön.
        Viimeksi muokannut 201269; 14.9.2007, 16:18.

        Comment


        • #5
          Älä aja yhtään ylimääräistä jos kone ei käy kaikilla sylintereillä! Katalysaattori palaa alle tuhannen kilometrin ajolla. Itsellä meni profiilin vaggineesta toinen katti kun venttilivian takia yksi sylinteri pimeni. Pajalle ei saanut aikaa kuin kahden viikon päähän ja kun liikuttava oli niin pakko oli ainoalla mennä. Ajot minimiin(töihin, kauppaan) ja vain muutama sata kilometriä tuli mittariin. Ja silti: katista sisukalut sököksi ja muruina pakoputkesta pihalle. Marmorilla hinta 895?, tosin tarvikkeena sai alle satasella. Ei varmaan paljoa halvempi ole mihinkään VAG-laitteseen.

          Comment


          • #6
            Puola rikki.
            Viimeksi muokannut jasso; 17.9.2007, 22:06.

            Comment


            • #7
              Kato mikätulppa ei anna kipinää,sit vaihdat puolat toimivasta pytystä ristiin.
              Jos pimee pytty on vielä sama,niin sit se sytytyksen vahvistin moduli.Jos ei sit puola.Kone lienee AGU? AQA koneessa puola ja vahvistin samassa paketissa pyttyjen päällä.

              Comment


              • #8
                Kone on AGU..ei anna vikakoodeja..aattelin kokeilla heti ensimmäisenä tuota sytytyksenvahvistinta,tilasin sen, viim. keskiviikkona pitäs tulla.jos ei sitten toimi ni pitää alkaa kattelee tuota puolahommaa.ei oikeen taho keritä rassautumaan tuon auton kans

                Comment


                  #9
                  Mulla teki auto aikanaan suunnilleen samaa,kävi puputtaen ja kolmella.
                  Yleensä toimi kierroksilla,mutta tyhjäkäynnillä ei...
                  Autosta oli ilmamäärämittari rikki.Nyt vaihdon jälkeen pelittää loistavasti!!
                  Hinta ei ollu paha: 113 euroo...Helppo vaihtaa.Kokeile ottaa liitin irti ja laitat takaisin,saattaapi "nollata" ja toimia taas hetken.Jos vika häviää niin tiskille ja uutta osaa...

                  Comment


                  • #10
                    Tänää laitoin auton käyntiin, kävi kolmella. sammutin ja vaihoin tuon sytyksen ohjainyksikön...laitoin käyntiin ja auto toimii ihan oikein. eli vika oli ilmeisesti tuossa yksikössä. osan sain 70eurolla, saa nähä kuinka pitkään toimii

                    Comment


                    • #11
                      Nonni hyvä juttu. Itellä oli täysin sama ongelma aikoinaan passatissa. Tuosta sytytys-käikäleestä tosin jouduin köyhtymään reippat pari sataa eukkoa marmorilta. Se oliki sitten viiminen vika/niitti joka riitti minulle passatissa ja vaihoin kulkineen nykyiseen :)

                      Comment

                      Working...
                      X