Kyseessä on tuo vanha satanen nelimukisella kaasarikoneella. Sillä on tapana käynnistyä vähänkin pidemmän käynnistyksen jälkeen kolmella pytyllä, joskus jopa kahdella. Rytkytys katoaa noin 1 km ajon jälkeen, jolloin kone käy hienosti. Lämmöt ei kuitenkaan heittele, eikä jäähdytysjärjestelmä kehitä liiallista painetta. Kerran pajalla haisteltiin pakokaasuanalysaattorilla paisuntasäiliöstä, mutta tuloksetta. Nestettä häviää aika vähän, ja sitäkin saattaa poistua hieman vuotavan syylärinkin kautta. Öljyssäkään ei näy sitä vetistä "kermaa".
Voiko tiiviste vuotaa tuolla tavalla yhteen suuntaan, eli lorauttaa nestettä männän päälle, joka aiheuttaisi tuon ontumisen käynnistyksen jälkeen? Vettä ei varmaan tarvitse olla paljoa että palamistapahtuma epäonnistuu.
Korjaamolla oltiin sitä mieltä että syynä on tuo, mutta haluaisin saada mielipiteitä ennen kun kansi otetaan irti.
Voiko tiiviste vuotaa tuolla tavalla yhteen suuntaan, eli lorauttaa nestettä männän päälle, joka aiheuttaisi tuon ontumisen käynnistyksen jälkeen? Vettä ei varmaan tarvitse olla paljoa että palamistapahtuma epäonnistuu.
Korjaamolla oltiin sitä mieltä että syynä on tuo, mutta haluaisin saada mielipiteitä ennen kun kansi otetaan irti.
Comment