Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

95E vai 98E bensa -04 1,8T:hen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 95E vai 98E bensa -04 1,8T:hen?

Hei, tämä saattaa kuulostaa tosi tyhmältä ja siltä itsestänikin tuntuu mutta olkoon.. On tuossa työpaikka vaihtumassa ja oikeastaan ei enään ole tarvetta dieselille joten vosin vaihtaa tuon nykyisen kulkimeni bensiini versioon. Mitä te noihin tankkaatte eli syökö tuommoinen vm-04 kone 95E:tä vaiko 98:ia?
    Tämmöiseen olen silmäni iskenyt http://www.a1autotori.fi/a1_fin/vinf...=36&vid=VOG845
    voisi olla ehkä seuraava autoni.

Otsikko
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 11.9.2007, 22:39.

Kyllä se ihan 95:llä käy niin kauan kun sen pitää vakiona.

Comment

95:llä kulkee mutta 98:lla ILMEISESTI pitäisi kuluttaa hieman vähemmän ja pysyy moottori puhtaampana. Tällaisia faktoja olen itselleni antanut kertoa. Itse ajan 95:llä ja välillä jos sattuu olemaan halpaa 98:a niin tankkaan sitä. Bensankulutuksessa / persdynossa en ole juurikaan eroja oktaanien välillä huomannut.

Comment

Kiitokset vastauksesta, hyvä että tuli tämäkin selväksi :)

Comment

Täytyy muistaa, että 98 "laimenee", jos tankissa on entuudestaan kovasti 95:ttä jäljellä.

Moottorin puhtaudesta en menisi mitään sanomaan, mutta kyllähän uudet bensamoottorit pystyvät säätymään hieman timmimmille asetuksille, jos oktaanit antavat myöten. Vie tosin hetken, ennen kuin oppii uudet arvot.

Comment

Working...
          X