joopa joo, nestepinta oli tosi alhaalla ja kun rupesin tarkemmin tutkimaan, niin neste haisi todella palaneelle ja oli väriltään vaalean ruskeaa...
joko sinne oli tuupattu jossain vaiheessa väärää litkua tai sitten oli oikeantyyppinen/värinen liemi niin huonossa kuosissa, että väri oli vaihtunut.
tarkemmin tutkien ääntäkin se pumppu jo antaa (siis muulloinkin kuin ääriasennoissa).
vaihtopumppu (203e) tilaukseen ja pajalle pariksi tunniksi, ennenkuin hyytyy pumppu kokonaan.
Jos joku viittis pikasesti vastata et eikö homma toimis niin että ottaa säiliölle nestettä tuovan letkun irti ja laittaa sen purkkiin, auton käyntiin ja täyttää säiliötä niin kauan että palaava neste on kirkkaan vihreää? B5:ssa ilmeisesti paksumpi eli siis ylempi letku on paluu, vai?
Toimii toki. Noin moni on tehnytkin. B5:sen paluusta en mene vannomaan, mutta luultavasti on yläreunassa. Muistaa sitten vain veivailla rattiakin, jotta kaikki neste todella vaihtuu.
Comment