Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Bypassin vaihto 1.8t pitkittäiskoneeseen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Bypassin vaihto 1.8t pitkittäiskoneeseen

    Mieluummin kylmä kone, vaikka eipä mekään odotettu, ja tarviit tiskiltä 3 kpl klemmareita, en muista kokoa. Orkkikset menee rikki. Ja vaikka sanovat että pienin on mahdoton vaihtaa se on aivan helppo. Ihan voimalla/järjellä lähtevät liitokset irti. Apparin puolelta löytyy. Noin vajaa tunti meni meillä kaverin kanssa yhteen autoon. Ja alakautta nimenomaan.
    Viimeksi muokannut napakettu; 8.9.2007, 20:36.

  • #2
    Onnistuu yläkauttakin kun ottaa huohotin venttiilin pois edestä (ehkä myös ilman suodattimen ilmanohjausränni ja n75 venttiili)...hieman ahdasta on mutta yläkautta itse vaihdoin. Noita alkuperäisiä klemmareita ei taida ehjänä saadakaan irti, niissä on se suurin työ...bypassin letkulähdöt (2 kpl) on 25mm ja siihen letkun vahvuus päälle, jos tuosta on apua uusien klemmareiden valintaan. Ohut alipaine letku voi olla hapertunut että murenee käsissä, kannattaa varautua siihen että saa tarvittaessa uutta letkua tilalle...laitoinkohan itselleni 4mm:n bensaletkua ja oisko 10mm klemmarit päissä. Tunnissa pitäisi mennä kumpaakin kautta, alhaalta joutuu irroittelemaan pohjamuovin, ylhäältä noita mainitsemiani romuja.

    EDIT: Niin...tuo minun kokemus pohjautuu AEB koneeseen B5 korissa.

    Comment

    Working...
    X