Moi! Jotain juttua onkin ollut käynnistys ongelmista. Mutta mulla onkin nyt tälläinen ongelma,että auto ei millään meinaa käynnistyä aamulla. Kun on lämmin kone ei mitään ongelmaa. Olen vaihtanut itse virranjakajan kannen + pyörijän, uusinut tulpat, putsannut maajohdot. Mutta kovin on hikistä tuo auton käynnistys aamulla, noin 6- 12 kertaa saa vääntää avaimesta ennenkuin alkaa pyörimään, jos sittenkään, niin tosi nihkeästi Talvi tulee ja kohta ollaan suorastaan nesteessä.
Tosin tässä viikko sitten posahti ylävesiletku , oiskohan siinä syypää? Tosin olen yrittänyt kuivatella konetilan hyvin, mutta ? Oisko sytytyspuola jo kulahtanut tai jokin muu starttiin liittyvä, ei ole mittareita millä todeta virtojen kulkua. Akun uusin kesällä.
Tosin tässä viikko sitten posahti ylävesiletku , oiskohan siinä syypää? Tosin olen yrittänyt kuivatella konetilan hyvin, mutta ? Oisko sytytyspuola jo kulahtanut tai jokin muu starttiin liittyvä, ei ole mittareita millä todeta virtojen kulkua. Akun uusin kesällä.
Comment