Tervehdys,
Onko aihetta suurempaan huoleen, kun tuo tallin vanhus pölläytti savut käynnistettäessä (siniset). Savuttaminen kesti muutaman sekunnin ja sitä ei ilmennyt uudelleen.
Itse epäilen, että syynä on se, että jouduin vaihtamaan akun. Entinen simahti totaalisesti (ei edes sisävalot syttyneet) Vaihdoin uuden akun ja koetin käynnistää auton ja hyvin toimi. Tuon jälkeen auto jäi talliin viikoksi ja eilen taas käytin autoa, kun siirsin sitä hiukan tallissa ja tuolloin auto pölläytteli. Tänään otinkin auton ajoon, sillä oisiko syynä tuon moottoriohjausyksikön toiminnasta, se taisi resetoitua tuossa akun tyhjentymisen yhteydessä? Työmatkalla auto toimi moitteettomasti, kuten aina ja mitään ylimääräistä ei putkesta tullut.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun tuollaista pöllyttelyä ilmeni. Auto on seisonut kuukausia tallissa ilman ajoa ja silloinkaan ei ole moista esiintynyt. Nyt kun vaihdoin akun niin heti ilmeni moista.
Eli onko kokemusta asiasta, auto on siis vuosimallin 1992 2.8 quattro Audi 80 ajettu 147tkm.
Onko aihetta suurempaan huoleen, kun tuo tallin vanhus pölläytti savut käynnistettäessä (siniset). Savuttaminen kesti muutaman sekunnin ja sitä ei ilmennyt uudelleen.
Itse epäilen, että syynä on se, että jouduin vaihtamaan akun. Entinen simahti totaalisesti (ei edes sisävalot syttyneet) Vaihdoin uuden akun ja koetin käynnistää auton ja hyvin toimi. Tuon jälkeen auto jäi talliin viikoksi ja eilen taas käytin autoa, kun siirsin sitä hiukan tallissa ja tuolloin auto pölläytteli. Tänään otinkin auton ajoon, sillä oisiko syynä tuon moottoriohjausyksikön toiminnasta, se taisi resetoitua tuossa akun tyhjentymisen yhteydessä? Työmatkalla auto toimi moitteettomasti, kuten aina ja mitään ylimääräistä ei putkesta tullut.
Tämä oli ensimmäinen kerta kun tuollaista pöllyttelyä ilmeni. Auto on seisonut kuukausia tallissa ilman ajoa ja silloinkaan ei ole moista esiintynyt. Nyt kun vaihdoin akun niin heti ilmeni moista.
Eli onko kokemusta asiasta, auto on siis vuosimallin 1992 2.8 quattro Audi 80 ajettu 147tkm.
Comment