Copypastea toiselta foorumilta..
Voi tätä vitutuksen määrää..
Taustoja sen verran, parin päivän työsarka, eli kytkimen + vauhtipyörän vaihto. No, homma rokkasi ihan hyvin ja autolla tuli ajeltua about 50km.. Nyt illalla kotiin tullessa, onneksi ihan himakadulla, ripeähkön kiihdytyksen jälkeen möhkö sammui. Ei lähde tulille vaikka tanssisi ripaskaa ja miten kehuisi tuota Lötköä.
Kytkin mallia Spec Stage 3+, visuaalisesti tsekattu että on oikea osa 200 20v ympäristöön. Vauhtipyörä uusi ja orkkis osa.
Samalla siitten siinä vaihdoin nuo vauhtipyörän anturit. Ei vaikutusta.
Kipinä siis on kateissa, tsekattu visuaalisesti tulpalla katsomalla.
En osaa kuvitella että vauhtipyörä&kytkinkään oliis heti hajonnut niin että olisivat tuhonneet sen sytytyshetkitapin ja vaihtipyörän hampaat. (sytytyshetkianturi jos hajoaa auton ollessa käynnissä, ei sammuta moottoria, rpm anturi sammuttaa koneen) - Hall anturikin toimii niin ettei sen hajoaminen sammuta konetta..
Postaus 2..
Jakajan tsekkasin, lienee kunnossa kun pyörii konetta pyörittäessä.
Mitähän sitten? Miten puolan sais tsekattua? Ei jaksais ymmärtää miksi vekotin toimi hyvin sen about reilut 50km, kunnes sitten kotikonnuille tullessa teki tenän, sammui vauhdista ja kipinä hukassa.
Nyt tsekattu;
- Uudet rpm ja sytytyshetki anturit vauhtipyörällä
- Jakajan ratas lienee ehyt kun kerran pyörii konetta pyörittäessä & startatessa
Voi tätä vitutuksen määrää..
Taustoja sen verran, parin päivän työsarka, eli kytkimen + vauhtipyörän vaihto. No, homma rokkasi ihan hyvin ja autolla tuli ajeltua about 50km.. Nyt illalla kotiin tullessa, onneksi ihan himakadulla, ripeähkön kiihdytyksen jälkeen möhkö sammui. Ei lähde tulille vaikka tanssisi ripaskaa ja miten kehuisi tuota Lötköä.
Kytkin mallia Spec Stage 3+, visuaalisesti tsekattu että on oikea osa 200 20v ympäristöön. Vauhtipyörä uusi ja orkkis osa.
Samalla siitten siinä vaihdoin nuo vauhtipyörän anturit. Ei vaikutusta.
Kipinä siis on kateissa, tsekattu visuaalisesti tulpalla katsomalla.
En osaa kuvitella että vauhtipyörä&kytkinkään oliis heti hajonnut niin että olisivat tuhonneet sen sytytyshetkitapin ja vaihtipyörän hampaat. (sytytyshetkianturi jos hajoaa auton ollessa käynnissä, ei sammuta moottoria, rpm anturi sammuttaa koneen) - Hall anturikin toimii niin ettei sen hajoaminen sammuta konetta..
Postaus 2..
Jakajan tsekkasin, lienee kunnossa kun pyörii konetta pyörittäessä.
Mitähän sitten? Miten puolan sais tsekattua? Ei jaksais ymmärtää miksi vekotin toimi hyvin sen about reilut 50km, kunnes sitten kotikonnuille tullessa teki tenän, sammui vauhdista ja kipinä hukassa.
Nyt tsekattu;
- Uudet rpm ja sytytyshetki anturit vauhtipyörällä
- Jakajan ratas lienee ehyt kun kerran pyörii konetta pyörittäessä & startatessa
Comment