Katsoin vielä varmuudeksi ETKAsta. PS-koneessa onlohkon takana kaksi anturia
- lämpöaikakytkin siinä lohkon päätyyn ruuvattuna, ruskea 2-napainen liitin
- syylärin jälkipyörityksen anturi, ei ruuvattuna lohkoon vaan mittaa konehuoneen lämpötilaa. Luultavasti venttiilikopan mutterin alle kiinnitetyssä telineessä, harmaa 2-napainen
Keulassa on vesipumpun yläpuolella siinä ylävesiletkussa alapuolella nelinapainen "multivika-anturi", joka lähettää tiedon ECUlle, autocheckille ja mittarille. Multivika-anturi on saanut nimensä ominaisuudensa mukaan :)
Putken yläpuolella voi olla kaksinapainen anturi, en tiedä mitä tekee.
Tepolta pitäisi löytyä uusia multiantureita (huom. ei enään pilkkanimeä, koska ovat paranneltu malli). Osa 034 919 369C.
- lämpöaikakytkin siinä lohkon päätyyn ruuvattuna, ruskea 2-napainen liitin
- syylärin jälkipyörityksen anturi, ei ruuvattuna lohkoon vaan mittaa konehuoneen lämpötilaa. Luultavasti venttiilikopan mutterin alle kiinnitetyssä telineessä, harmaa 2-napainen
Keulassa on vesipumpun yläpuolella siinä ylävesiletkussa alapuolella nelinapainen "multivika-anturi", joka lähettää tiedon ECUlle, autocheckille ja mittarille. Multivika-anturi on saanut nimensä ominaisuudensa mukaan :)
Putken yläpuolella voi olla kaksinapainen anturi, en tiedä mitä tekee.
Tepolta pitäisi löytyä uusia multiantureita (huom. ei enään pilkkanimeä, koska ovat paranneltu malli). Osa 034 919 369C.
Comment