Tervehdys kaikille!
Ostin juuri -04 vuoden a3 2.0 FSI:n. Mukava auto kun mikä! Koska en ole ennen Audia omistanut, haluaisin teiltä guruilta kysyä paria juttua:
1. Auton kun sammuttaa, ja ovet lukitsee jää sisälle palamaan hätävilkkujen kytkimen valo? Tarkalleen en tiedä, kauan tuo valo palaa mutta aamulla se on jo jokatapauksessa sammunut. Kysymys kuuluukin, onko tuo normaalia toimintaa, ja täten Saksalaisen insinöörin työnäyte. Ohjekirjasta en löytänyt mainintaa ko. toiminnosta.
2. Varsinaisesti moottoriin liittyvä kysymys: Olen nyt kiinnittänyt huomiota "vainoharhaisena" siihen, että auton putkesta tupruttaa kohtuu paljon vaalean harmaata usvaa? Tämä on heti käynnistyksen jälkeen, mutta myös ajon aikana. Edellisessä autossa ei tuota noin paljoa tullut. Voisiko putkistossa olla sitten vaan niin paljon kosteutta, vai johtuuko tämä esim. tästä "FSI" teknologiasta? Vai peräti jostain viasta? :/
Kiitos, jos viitsitte valaista uutta Audi-miestä.
Ostin juuri -04 vuoden a3 2.0 FSI:n. Mukava auto kun mikä! Koska en ole ennen Audia omistanut, haluaisin teiltä guruilta kysyä paria juttua:
1. Auton kun sammuttaa, ja ovet lukitsee jää sisälle palamaan hätävilkkujen kytkimen valo? Tarkalleen en tiedä, kauan tuo valo palaa mutta aamulla se on jo jokatapauksessa sammunut. Kysymys kuuluukin, onko tuo normaalia toimintaa, ja täten Saksalaisen insinöörin työnäyte. Ohjekirjasta en löytänyt mainintaa ko. toiminnosta.
2. Varsinaisesti moottoriin liittyvä kysymys: Olen nyt kiinnittänyt huomiota "vainoharhaisena" siihen, että auton putkesta tupruttaa kohtuu paljon vaalean harmaata usvaa? Tämä on heti käynnistyksen jälkeen, mutta myös ajon aikana. Edellisessä autossa ei tuota noin paljoa tullut. Voisiko putkistossa olla sitten vaan niin paljon kosteutta, vai johtuuko tämä esim. tästä "FSI" teknologiasta? Vai peräti jostain viasta? :/
Kiitos, jos viitsitte valaista uutta Audi-miestä.
Comment