Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmanputsarikotelon irrotus, miten?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ilmanputsarikotelon irrotus, miten?

    3B-koneeseen aloitin vaihtamaan ilmanputsaria, mutta homma tyssäsi siihen että en saanut putsarikoteloa irti. Ylä- ja alaosan erottavat klipsut sekä ilmamassamittarin liitos irti, mutta silti tuntuu kanittavan jostain kotelon ja lokasuojan välistä, mihin eivät minun silmät ylety. Onko siellä vielä joku liitos/kiinnitys?

    #2
    Ei taida kuulle kukaan tietää mitään järkevää keinoa, miten tuo loota oikeaoppisesti
    avataan. Olen itse tunaroinut sormenpäät verille suodatinta vaihtaessa. Siihen pakettiin
    ei saa käden ja filtterin mentävää rakoa vissiin kuin rautakangella. En ainakaan minä ole saanut.
    Mitään ei näe ja mihin kään ei ylety

    Sama vika näissä 80 B4:sissa ja vastaavissa ruiskumoottoreissa. On kumma, että pitää purkaa
    puolet moottorista, jotta saa filtterin vaihdettua. Saati, että saisi kotelon sisäpinnat pyyhittyä.

    Miten ne sen oikein tekee merkkihuollossa?????????????????

    Comment


    • #3
      Siellä kotelon ja lokarin välissä on vielä yksi ruuvi. Lähtee hyvin pitkällä ruuvarilla

      Comment


        #4
        Omaani (80/B4) vaihdoin putsarin viimme viikolla, ja ei mitään hankaluuksia.
        Imuletku irti, neljästä nurkasta klipsit irti, sähköliitin ja pari pientä ilmaputkea irti ja kotelon yläosa oli kädessä. Jos sieltä vielä jotain ruuveja löytyy, niin en ehkä takaisin laittais!!

        Comment

        Working...
        X