Eli otsikon mallista autoa olen suunnitellut ja tuosta 80 kopasta ja tuosta 2 litran motista ei ole aiempaa kokemuksia niin olisiko tuo kyseinen peli ostamisen arvoinen? Ja onkohan se moottori 8 vai 16v?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 2.0i quattro 1992
Collapse
X
-
B4 2,0 quattroa on 8 ja 16 venttiilisenä, joista 16V on yhtä kuin Competition (aina vm. -94). Etuvetona on myös 2,0 16V. Edellistä B3-koria on saanut myös samoilla myllyillä. Nelisylinteriset 80 quattrot on jokseenkin harvinaisia, V6 nelivedot on yleisempiä. Viitoskoneinen B4 2,3 quattro on hyvä valinta, mutta niistäkään ei ole hirveää tarjontaa.
No joo, voin toisaan kertoa omia kokemuksiani 16V quattrosta. Kone on aika nahkean tuntuinen, tehoa tulee vasta kierroksia käyttämällä. Käyntiääntä joku voisi luonnehtia karkeaksi, vaikea sanoa. Kulutus näyttää tältä: http://karsrv03.epte.fi/graph_yearcons.php?car=9347 Neliveto tuo tuohon ehkä litran lisää, manuaali-ilmastointikin ehkä hivenen. Pari viimeistä tankillista on ollut pääasiassa valtatiellä ajoa, mistä pienemmät lukemat. Talvella on joskus vaikeaa saada pitoa rikotuksi, mutta normaaliajossahan se ei ole huono asia. :)Viimeksi muokannut Heksi; 22.8.2007, 21:15.
Comment
-
Meneekö ihan metsään:
Type89: 2.0 8v quattro ja ilman
2.0 16V quattro ja ilman= sport varustus
B4: 2.0 8v quattro ja ilman
2.0 16V quattro= competition
Tosiaan kuten Heksi sanoi, niin 2.3 on huomattavasti mukavempi kone kuin yksikään noista. Vie tosin soppaa enemmän mutta voimaa on varsinkin alhaalla todella paljon enemmän. Harvinainen myöskin B4 sedan quattrona.
Comment
-
Ja tuo 2.3 10V quattro B4 on suht. rauhallinen sekin. Alhaalta vääntää suht ok mutta ylhäällä ei sitten olekaan ketään kotona. Äiteen moisella tulee aika ajoin persdyno nollattua.
Comment
Comment