Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

7A öljypohja

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    7A öljypohja

    Tuli sen verran kova osuma että panssaroinnista huolimatta öljypohjaan tuli halkeama. Käytettynä tuollaista 7A tai NM-koneen alu-öljypohjaa ei tunnu löytyvän, mutta oliskohan näihin jossain päin maailmaa tehty uusia peltisiä öljypohjia?

    Tai olisiko suosituksia missä pääkaupunkiseudulla tuo kannattaisi hitsauttaa kuntoon?

    #2
    siihen käy pikkukoristen 5-syl moottoreiden öljy pohja,niitä luulis löytyvän käytettynä ainakin peltistä aika helposti.eikä peltinen uutenakaan kauheasti maksa,mutta tilauskamaa taitaa olla.

    Comment


    • #3
      Sama kysymys kuin Timolla, mutta kohteena AEB, eli 1.8t A4:stä. Eli käykö siihen jostain koneesta pienellä tai hiukan isommalla modaamisella peltinen öljypohja?

      Comment


        #4
        Suunnilleen kaikista pitkittäisistä nelosista noin 2000 asti. Imuputken erilaisuuteen en osaa ottaa kantaa.
        Voisi kiinnostaa tuo alupohja, jos jää jouten ja on ehjä.

        Comment


        • #5
          Eipä tälläinen kysymys olisi tullut eteen ellei olisi ajankohtainen. Kohtalon ivaa että 3A:n öp meni paaliin alkuviikolla.

          Comment


            #6
            En tiedä onko neloskoneissa sama homma, mutta tuohon vitoseen piti hommata myös tuki koneen ja laatikon välille kun alkuperäisessä alumiinisessa öljypohjassa on takapäässä pystysuora pinta joka tulee kiinni vaihdelaatikkoon. 5-koneen peltinen öljypohja maksoi vv-autossa n. 80e. Peltisen luulisi kestävän paremmin harrastustamme kun antaa pikkukolhuista periksi eikä heti murru.

            Comment

            Working...
            X