En oikein tiennyt laittaako tämä sähköihin vai moottoriin mut tänne tää paremmin mun mielestä kuuluu..
Vika vikaa on ja oireet ovat seuraavanlaisia:
- tyhjäkäynti joskus toimii mallikkaasti joskus soutaa 800-1200 välillä. hieman hankaloittaa kun automaattiaski ja D päällä seisoo valoissa, alkaa rynkyttää
- kun ajelee ~2000-3500 kierroksilla jotain 80kmh vauhtia, tuntuu kun moottori hieman nykii, meno on katkonaista (kaveri ei huomannut, mut tottunut audin tasaiseen käyntiin itse niin huomaa)
- kun painaa kaasua lievästi, ei niin että läpät aukeaa vaakatasoon niin kiihtyy ok niin lujaan vauhtiin kuin uskaltaa ajaa mutta saattaa silti laukaista efektin X. Kaasua pitää painaa todella varovasti
- kun painaa kaasun pohjaan että nyt rivakasti, niin meno tyssää kuin seinään heti kun otetaan vähän kierroksia, sama kuin sammuttaisi koko moottorin. kun nostaa kaasua, meno jatkuu, tapahtuu myös efekti X.
Efekti X joka samalla vahvistaa tämän sähköviaksi on se että kojetaulussa syttyy moottorin sähköpuolen varoitusvalo, se ikoni jossa on moottorin silhuetti ja sen keskellä salama.
Kun höllää moottorilta kuormaa (nostaa kevyesti kaasua) niin valo sammuu ja matka jatkuu.. Kulkee kuitenkin kortinmenetysnopeuksia kun kiihdyttää varovasti. Paikallaan ilman vetorasitusta voin painaa kaasun pohjaan ja parkaisee kierroksia kyllä.
Missä mahtaisi olla.. puola?
Vika vikaa on ja oireet ovat seuraavanlaisia:
- tyhjäkäynti joskus toimii mallikkaasti joskus soutaa 800-1200 välillä. hieman hankaloittaa kun automaattiaski ja D päällä seisoo valoissa, alkaa rynkyttää
- kun ajelee ~2000-3500 kierroksilla jotain 80kmh vauhtia, tuntuu kun moottori hieman nykii, meno on katkonaista (kaveri ei huomannut, mut tottunut audin tasaiseen käyntiin itse niin huomaa)
- kun painaa kaasua lievästi, ei niin että läpät aukeaa vaakatasoon niin kiihtyy ok niin lujaan vauhtiin kuin uskaltaa ajaa mutta saattaa silti laukaista efektin X. Kaasua pitää painaa todella varovasti
- kun painaa kaasun pohjaan että nyt rivakasti, niin meno tyssää kuin seinään heti kun otetaan vähän kierroksia, sama kuin sammuttaisi koko moottorin. kun nostaa kaasua, meno jatkuu, tapahtuu myös efekti X.
Efekti X joka samalla vahvistaa tämän sähköviaksi on se että kojetaulussa syttyy moottorin sähköpuolen varoitusvalo, se ikoni jossa on moottorin silhuetti ja sen keskellä salama.
Kun höllää moottorilta kuormaa (nostaa kevyesti kaasua) niin valo sammuu ja matka jatkuu.. Kulkee kuitenkin kortinmenetysnopeuksia kun kiihdyttää varovasti. Paikallaan ilman vetorasitusta voin painaa kaasun pohjaan ja parkaisee kierroksia kyllä.
Missä mahtaisi olla.. puola?
Comment