Minkälaisia sytytystulppia olette käyttäneet Audeissanne?
Mä tutkin tänään tota mun uusinta ostostani(-89 lötkö)
siihen oli juuri edellinen omistaja vaihtanut puolan-johdon-ja sytytstulpat jeee...ja kaikki BILTEMASTA hommattuja herkkuja..puola made in taiwan kromikuorinen, puolan johto siliconi biltema- ja tulpat Equem merkkiset aarteet!
Eipä ihme että autossa on jotenkin väkinäinen meno tuolla tienpäällä ajaissa(tokihan takkuileva ISV:kin tekee kiusaa)..ihan niinku takkuais kone vastaan kaiken aikaa, täytynee käydä huomenna hakee bosch tai ngk tulpat ja aloittaa siitä.Saamari ku e tänään kerenny varaosaputkaan hakee tulppia...3 kärki Bosch..
Toi tyhjäkäynti on kyllä erikoinen-ensin tippuu n. 2000rpm ja n. 15sek päästä 950rpm hieman huojuen!
Kaippa se on kylmäkäynnistys suutin ja isv:n ohjain boxikin sitten vaihdettava??Nimittäin aukoo ISV:n lautasen väliä isommaksi ja pienemmäksi tyhjäkäynnillä.
Mä tutkin tänään tota mun uusinta ostostani(-89 lötkö)
siihen oli juuri edellinen omistaja vaihtanut puolan-johdon-ja sytytstulpat jeee...ja kaikki BILTEMASTA hommattuja herkkuja..puola made in taiwan kromikuorinen, puolan johto siliconi biltema- ja tulpat Equem merkkiset aarteet!
Eipä ihme että autossa on jotenkin väkinäinen meno tuolla tienpäällä ajaissa(tokihan takkuileva ISV:kin tekee kiusaa)..ihan niinku takkuais kone vastaan kaiken aikaa, täytynee käydä huomenna hakee bosch tai ngk tulpat ja aloittaa siitä.Saamari ku e tänään kerenny varaosaputkaan hakee tulppia...3 kärki Bosch..
Toi tyhjäkäynti on kyllä erikoinen-ensin tippuu n. 2000rpm ja n. 15sek päästä 950rpm hieman huojuen!
Kaippa se on kylmäkäynnistys suutin ja isv:n ohjain boxikin sitten vaihdettava??Nimittäin aukoo ISV:n lautasen väliä isommaksi ja pienemmäksi tyhjäkäynnillä.
Comment