Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KV-koneen pakosarjan irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • KV-koneen pakosarjan irroitus

    Millainen operaatio mahtaa olla 2.2l KV koneella olevan TYP89 Coupen pakosarjan irroitus ku pitäs jossain vaiheessa tiiviste vaihtaa?

    Tarviiko mitä kaikkea purkaa tieltä ja pitääkö esim imusarja ottaa pois edestä?

  • #2
    Kannattaa varautua poikkeaviin pinnapultteihin, ovat nimittäin melko varmasti paksussa ruosteessa.

    Comment


    • #3
      Itse kun vaihdoin NG:stä pakosarjan, niin jouduin ottamaan koko kannen pois pakosarjoineen päivineen. Tämä siksi että yhdestä imusarjan pultista nylppäänty pää, ja oli niin ahtaassa paikassa että ei pystynyt tekemään sille mitään. Mut ainakin imusarjan, ruiskun kaikkine suodatinkoteloineen joutuu purkamaan tieltä, ja alhaalta joutuu startin ottamaan pois että saa etuputken irti. Näin siis NG:ssä, luulisin että sama homma KV:ssa

      Comment


        #4
        NG:n etuputken saa kyllä ilman startin irrotustaki irti ku kikkailee sopivasti jatkoja ja niveliä sekas. Imusarjan kuuskulma pulttien kans, kannattaa olla varovainen ettei märstää päitä. Huonolla kuuskuma avaimella pilaa imusetin pultit äkkiä. Pilalle väännetynki pultin saa yleensä auki, kun lyö väkisin torxhylsyn pultin kantaan ja nätisti auki. Näin itsellä.

        Comment


        • #5
          Aika welho saa olla jos saa etuputken irti iman startin irroitusta. Ainakin ilmastoidussa CQ:ssa on mahdoton päästä kahteen pulttiin käsiksi muualta kuin startin paikalta. Nimimerkillä "Etuputki irti n. 20 kertaa"

          Comment

          Working...
          X