Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 b5 turbojen vaihto-operaatio

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S4 b5 turbojen vaihto-operaatio

    Terve.

    Mitenkähän tuon S4 b5 2.7 koneen saa helpoiten/nopeiten pois turbojen vaihtoa verten... Pitääkö koko etukelkka irroittaa vai onnistuuko jotenkin muutenkin?

    p.s. jotain tästä kyselin jo esson baarissa otsikon "kaikki S4:stä" alla ennen kuin huomasin ettei siellä näin teknisiä kysymyksiä kuulu kysellä...

    #2
    monta tapaa mistä valita:

    pelkkä kone norsulla
    kone ja loota norsulla
    kone, loota ja kelkka norsulla

    ja sitten jos on hissi niin voi laskea helposti koko hässäkän.

    Vielä masokisteille turbojen vaihto ilman koneen poistoakin onnistuu, mutta hitaammin kuin edelliset todennäköisesti eikä ole tilaa varmistella kiinnityksiä huolella.

    Comment


      #3
      Jos apurungon irroittaa niin pyöränkulmat menee säätöön, eli se teettää ylimääräistä työtä.

      Järkevin tapa on minun mielestä irroittaa kone laatikon kanssa.

      Haluaisin kyllä nähdä miten ne turbot otetaan pois ilman koneen irroitusta. Tiedän että ainakin toinen puoli irtoaa, toisesta en ole varma. Mutta aika paljon joutuu kikkailemaan turhaan, ja sitten saakin olla sormet ristissä että menikö kaikki kiinnitykset oikein.

      Comment


      • #4
        Otin pelkän motin pois.
        Helpompi ois ollu laatikon kans niinku Mikko tuossa jo sano.

        Kuin myös haluaisin olla näkemässä kuinka tuo tapahtuu ilman motin irroitusta...

        Comment


          #5
          Noh, pelkääjän puolen poisotto oli aika iisi, mutta takaslaittaessa se WG:n kiristys oli suurin ongelma ja tietenkin niiden banjojen vedot ja kiinnitykset.

          Puolalaiset ainakin on vaihtanu K04set vain konetta laskemalla.

          Comment

          Working...
          X