Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 käyntiongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 100 käyntiongelma

    Eli vm.88 oleva 2.0e oleva satku.

    Kylmänä startatessa pitää painaa kaasu puoliväliin ennen kuin lähtee käyntiin ja sitten ku se käy niin tyhjäkäynti huopaa pari-kolme minuuttia ja sitten jos kiihdyttää kylmänä vähän enemmän niin auto alkaa röplättää eli tavallaan niinku joku pytty tippuis pelistä pois ja sitten kun kone on lämmin niin ei ole mitään ongelmia. Olen vaihtanut tulpat, johdot, virranjakajan kannen, pyörijän, eikä vika ole korjaantunut niillä. En tiedä enää että mistä etsiä vikaa?

  • #2
    Imuvuotoja.

    Comment


    • #3
      Otin eilen irti lisäilmaluistin ja pudistin sen niin nyt lähtee hyvin käyntiin mutta lämpimänä kierrokset pysyy 3000 tienoilla eikä tipu alas. jos lisäilmaluistista ottaa johdon irti niin kone sammuu nytpä kysyisin että kuuluuko lisäilmaluistimen surista ja täristä koko ajan?

      Comment


      • #4
        Ei sen pitäis kummemin täristä ja surista. Se kyllä saa PWM-signaalia, joka on periaatteessa sähköjen pätkimistä, mutta niin nopeaa, ettei sen venttiilin pitäisi silminnähden täristä ja surista.

        Luulen, että se vieläkin jumii vaikka putsasit sen. Liuotappa sitä vaikka yön yli ja öljyä se puhdistuksen jälkeen.

        Comment


        • #5
          Kyllä se tärisee ja etenkin surisee ihan tosissaan. Tosin, ei se katsomalla kyllä pitäisi näyttää liikkuvan. Kädellä kiinni pitämällä ja korvalla kuuntelemalla pitäisi vasta huomata.

          Comment

          Working...