Tarkoitus on vaihtaa jossain vaiheessa kesäloman aikana koko pakoputki ässään. Siinä kun tuppaa olemaan kohtuullisen paljon hommaa niin on pistanyt mietityttämään pitäisikö vaihtaa lamdbat samalla.
Nykyisillä on ajettu n. 92tkm, joten alkaa olemaan ehtoopuolella niidenkin toiminta-aika. RS4:n putkessa, jonka hommasin jo jokin aika sitten, on muistaakseni n. 60tkm ajetut lambdat. Pitäisi olla ehjät, mutta miten voin olla varma ennen kuin laitan kiinni?
Kannattaisiko siis laittaa uudet lambdat (4kpl) vai jatkaa ässän lambdoilla?
Mun on aika hankala päästä itse vaihtamaan niitä noin vain, joten hyvin helposti joutuisi viemään pajalle jos niihin tulee vikaa ja se maksaa hunajaa (n. 1pv homma ammattilaiselta vaihtaa lambdat).
Nykyisillä on ajettu n. 92tkm, joten alkaa olemaan ehtoopuolella niidenkin toiminta-aika. RS4:n putkessa, jonka hommasin jo jokin aika sitten, on muistaakseni n. 60tkm ajetut lambdat. Pitäisi olla ehjät, mutta miten voin olla varma ennen kuin laitan kiinni?
Kannattaisiko siis laittaa uudet lambdat (4kpl) vai jatkaa ässän lambdoilla?
Mun on aika hankala päästä itse vaihtamaan niitä noin vain, joten hyvin helposti joutuisi viemään pajalle jos niihin tulee vikaa ja se maksaa hunajaa (n. 1pv homma ammattilaiselta vaihtaa lambdat).
Comment