Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kannattaisiko vaihtaa lambdat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kannattaisiko vaihtaa lambdat?

Tarkoitus on vaihtaa jossain vaiheessa kesäloman aikana koko pakoputki ässään. Siinä kun tuppaa olemaan kohtuullisen paljon hommaa niin on pistanyt mietityttämään pitäisikö vaihtaa lamdbat samalla.

Nykyisillä on ajettu n. 92tkm, joten alkaa olemaan ehtoopuolella niidenkin toiminta-aika. RS4:n putkessa, jonka hommasin jo jokin aika sitten, on muistaakseni n. 60tkm ajetut lambdat. Pitäisi olla ehjät, mutta miten voin olla varma ennen kuin laitan kiinni?

Kannattaisiko siis laittaa uudet lambdat (4kpl) vai jatkaa ässän lambdoilla?

Mun on aika hankala päästä itse vaihtamaan niitä noin vain, joten hyvin helposti joutuisi viemään pajalle jos niihin tulee vikaa ja se maksaa hunajaa (n. 1pv homma ammattilaiselta vaihtaa lambdat).

Riippuu ihan siitä oletko valmis ostamaan ne uudet varmuuden vuoksi. Hintaa niille tulee jotain 280?. Ei kai vanhoja voi muuten testata kun ajamalla?

Ne taaimmaisien lambojen johdot on aika kypsät asentaa, etummaiset nyt menee aika helposti.

Comment

280? ihan vain varmuuden vuoksi on ikävän paljon rahaa poltettavaksi. Mutta, jos en pääse itse vaihtamaan niitä kun oikeasti tarve tulee niin sitten palaa vähintään 2x tuo raha.

Saisihan tuolla rahalla mielenrauhaa seuraavaksi 100tkm:ksi, ehkä..

Comment

Working...
      X