Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Suuttimen irroitus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Suuttimen irroitus

Eli mites tommosen suuttimen pitäs lähtee irti kiskosta ja imusarjasta. Onkos siihen joku kikka vai lähteekö ihan vetäsemällä? Ne klipsin otin jo pois kiskon päästä.

Väkivaltaa tapaavat kaivata. O-renkaat jämähtää aika kovasti.

Comment

Ok pitää yrittää. Ei vaan kehannu kiskoo kauheen kovasti ku ei tienny.

Comment

Voihan sinne vaikka jotain hyvin tunkeutuvaa voiteluainetta pari tippaa laittaa avuksi.

Comment

Lähtihän ne irti ku vaa tarpeeks veti.

Comment

On muuten aivan jumalattoman tiukassa. Itse piti ottaa vääntövartta apuun ihan tosissaan ja pelätä, että vääntyy kohta koko suutin.

Onko S2:ssa vielä suuttimien alla sellaiset muovi/bakelliittiholkit kuin lötkössä? Ne vaihtoon samalla o-renkaiden kanssa (o-renkaita 3kpl/suutin).

Comment

Jos nyt oikeen tajusin niin on siellä joku muovi härpäke imasarjassa kiinni. Eikös noita renkaita oo 2kpl/suutin tai ainaki mulla oli.

2 mieheen vedettiin niitä. Toinen piti sarjaa ja toinen nyki suutinta.

Comment

Yksi o-rengas on siellä holkin yhteydessä. Holkit ovat mitä luultavimmin halki ja osittain jo muruina, joten vaihtoon sen tähden. Olikohan jotain 5e kappale.

Comment

Ei kyllä varmasti oo ku 2 o-rengasta. Eikä tunne ETKA:aan ku 2 rengasta sinne.

Comment

Onko suuttimen paikan reikä ison kuusikolokannan muotoinen. Kierrät irti ja sieltä alta paljastuu muoviholkki ja tiiviste, mikäli nyt siis on.

20-venasessa on jo erilaiset suuttimet, joten ei varmaan ole kuin ne kaksi. Pätee lötköihin ja muihin edellisen kehitysasteen moottoreihin nuo muoviholkit.

Comment

Puhutaanko tässä nyt k-jetistä ja motronicista? Suuttimissa ei siinä tapauksessa paljon yhtäläisyyksiä ole.

Comment

Motronicista ainaka minä puhun.

Oon ne holkit kiertäny auki eikä siellä oo o-renkaita alla.

Comment

Tässä puhuttiin sekasin :) Minä puhuin K-jetistä ja Pasi Motronicista. Eli ei siellä ole.

Comment

No eipähän tarvi enään ihmetellä :)

Comment

Working...
                            X