Vanhoissa quattroissahan on 5-letkuinen kolmeasentoinen alipaineohjaus ( kaksivaiheiselle )
tasauspyörästön lukkojen kytkennälle. Joskus selvittelin noiden toiminnan/kytkemisen ja
kirjoittelinkin siitä Finnsin sivuilla.
Nyt havaitsin, että ensimmäisissä ( ainakin urQ -82 ) on kaksiasentoinen lukkojen ohjaus jossa
molemmat tasaukset lukiaan yhdessä. Tätä kytkintä ( eikä siis kaaviota ) ei näytä löytyvän mistään;
ei manuaalista ( Bentley ) eikä edes ETKA:sta. Kokeilemallahan tuo muutama kombinaatio toki
selviää, mutta entä jos jompi kumpi alipaineservoista on rikki > menee hankalaksi.
Jos jollakulla täällä ko. kaltainen vanha q, voisitko ystävällisesti kurkistaa värijärjestyksen?
(Ostaessani ajokin, se oli murron jäljiltä ja kaikki kojetaulun kaapelit olivat enemmän tai
vähemmän irtirevittyjä, siinä sivussa nuo alipaineletkut )
kiitos jo etukäteen j-pm
tasauspyörästön lukkojen kytkennälle. Joskus selvittelin noiden toiminnan/kytkemisen ja
kirjoittelinkin siitä Finnsin sivuilla.
Nyt havaitsin, että ensimmäisissä ( ainakin urQ -82 ) on kaksiasentoinen lukkojen ohjaus jossa
molemmat tasaukset lukiaan yhdessä. Tätä kytkintä ( eikä siis kaaviota ) ei näytä löytyvän mistään;
ei manuaalista ( Bentley ) eikä edes ETKA:sta. Kokeilemallahan tuo muutama kombinaatio toki
selviää, mutta entä jos jompi kumpi alipaineservoista on rikki > menee hankalaksi.
Jos jollakulla täällä ko. kaltainen vanha q, voisitko ystävällisesti kurkistaa värijärjestyksen?
(Ostaessani ajokin, se oli murron jäljiltä ja kaikki kojetaulun kaapelit olivat enemmän tai
vähemmän irtirevittyjä, siinä sivussa nuo alipaineletkut )
kiitos jo etukäteen j-pm
Comment