Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1. polven alipaineohjaus lukoille

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    1. polven alipaineohjaus lukoille

    Vanhoissa quattroissahan on 5-letkuinen kolmeasentoinen alipaineohjaus ( kaksivaiheiselle )
    tasauspyörästön lukkojen kytkennälle. Joskus selvittelin noiden toiminnan/kytkemisen ja
    kirjoittelinkin siitä Finnsin sivuilla.

    Nyt havaitsin, että ensimmäisissä ( ainakin urQ -82 ) on kaksiasentoinen lukkojen ohjaus jossa
    molemmat tasaukset lukiaan yhdessä. Tätä kytkintä ( eikä siis kaaviota ) ei näytä löytyvän mistään;
    ei manuaalista ( Bentley ) eikä edes ETKA:sta. Kokeilemallahan tuo muutama kombinaatio toki
    selviää, mutta entä jos jompi kumpi alipaineservoista on rikki > menee hankalaksi.

    Jos jollakulla täällä ko. kaltainen vanha q, voisitko ystävällisesti kurkistaa värijärjestyksen?
    (Ostaessani ajokin, se oli murron jäljiltä ja kaikki kojetaulun kaapelit olivat enemmän tai
    vähemmän irtirevittyjä, siinä sivussa nuo alipaineletkut )

    kiitos jo etukäteen j-pm

  • #2
    Oisko tästä apuja: http://www.quattro.ca/Urq/urq-IST-MaintAdj.pdf
    s.38-40

    Comment


      #3
      No jo -voi mun peeveli. Siinähän se. Oikein s u u r e t kiitokset melkein kaimalle;-)

      Muutenkin pelkkää asiaa 52 sivua. Arvatkaapas kenen printteri tällä hetkellä huutaa hoosiannaa...

      Käytössäni oleva Bentleyn manuaali ( se ziljoonasivuinen ) käsittelee alkaen 1984 vuodesta,
      joten tämä nippu on loistava täydennys. Taas on Urkki lähempänä kevättä.

      Comment


        #4
        Samoilta sivuilta löytyy sitten vielä 3B ja AAN / V8 Motronic tehtaan Training Manual lehtiset lontoon murteella. Suositeltavaa luettavaa vitos- ja kasikoneiden omistajille.

        http://www.quattro.ca/

        Comment

        Working...
        X