Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

200 20v kytkintä ja vauhtipyörää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    200 20v kytkintä ja vauhtipyörää

    Ilmaantui yllättävä tarve 200 20v vauhtipyörälle, osa nro ilmeisesti 034 105 270 S. Ostaakko uusi (jos käytettyä ei löydä sopivasti..) vaiko saako mitään viriviri parempaa versioita? Teettämällä?

    Kytkimeksi kaavaillut Spec:n tuotosta.. Ehkä Sachs paketti? Mitä kaikkea siihen pitää hankkia, osanumeroita kehiin jos löytyy..? Hintaluokka? Mitäs suosittelette jos pitäisi kestää esimerkiksi RS2 + voimat?
    Viimeksi muokannut jiisimula; 13.7.2007, 21:26.

  • #2
    200 20v 3b vauhtipyörä on jo vakiona paras 20v turbo vauhtipyörä, jota ei tarvitse keventää ellei ihan hirveä hinku. Vanhaan saa varaosana starttikehänkin. Uudempiin ei saa.

    Comment


      #3
      Kehän vaihtoa mietittiin täälläkin ekana, mutta onko miten paska vaihtaa tuo pelkkä starttikehä? - Eilen katselin niin ei ainakaan tuo eräs VAG varaosaohjelma tuntenut numeroa tuolle pelkälle kehälle. Millähän numerolla mokoman saisi tilattua?

      Vauhtipyörän tapin pystynee tekeen itekin tuohon vanhaan toki uuden.. Uusi kehä lienee 300-400e huitteilla suomen VAG:lla.. näin arvailuna saksan hintaan verraten.

      Mitäs Tommy sanoo onko tuo vauhtipyörä sama 3b:ssä kuin esim. 10vT koneissa?

      ..Ja jos tuota innostaa keventää, paljonko siitä oikeasti kannattaisi napata poes?

      Comment


        #4
        Onko kokemuksia vauhtipyörän teettämisestä? Jos on niin missä ja mihin hintaan( suunnilleen)?

        Comment


          #5
          vajaan kymmenen teetetyn linpun kokemuksella: kallista ja hidasta.
          Hyvää tosin tulee.

          Comment


            #6
            Missä hinnoissa? Mietin vain tuota kun orkkis vauhtipyörä 430eur, eikä noita tunnu käytettynäkään näkyvän. Ostaako siis uusi vai saako tuolla 400e+ parempaa vauhtista kuin tuo 3b orkkis?

            Comment


              #7
              Mikä vanhaa vaivaa?

              Comment


                #8
                Shit happens, http://netti.nic.fi/~audi200/temp/220v/

                Startin ratas paskaksi, vauhtipyörästä tappi (tän ois voinut tehdäkkii uuden) JA hampaita poikki.

                Samalla meinasin tehdä 300k tekniikkapäivitystä:) Niin tuota vauhtipyörääkin voisi parannella.

                Comment


                  #9
                  lienee startin rikkoutimisesta alkanut lumivyöry.

                  siellä kolmensadan nurkilla teetetty pyöräkin maksaa, tosin tarttet mallin...

                  Comment


                    #10
                    Juurikin.

                    Osaatko Antti (tai muutkin) suositella mestaa jossa tuommoisen voisi teettää? Onko miten paljon parempi tuo teetetty kuin tuo orkkis.. Jos ajatellaan tulevaisuutta ja RS2 virisettiä. Voisi tuon vaihtipyörän tuosta joku ilta irroitellakin.

                    Comment


                      #11
                      Eikös startin hammaskehiä saa erilläänkin?

                      Comment


                        #12
                        Ei ainakaan meikäläisen käytössä oleva vag katalooki tuntenut kehää, tarjosi vaan tyhjää..

                        Comment


                          #13
                          Katsopa Jukka uudelleen

                          035105275E

                          Comment


                            #14
                            Tack. Löytyipä se kun oikein katseli. Ilmeisesti pelkkää tappiakin saa varaosana...

                            Onko btw. miten paska homma vaihtaa tuo pelkkä starttikehä?

                            Comment


                            • #15
                              Vanha naputellaan irti, sitten jäähdytetään vauhtipyörä ja lämmitetään kosanilla uusi kehä ja tiputetaan paikoilleen.

                              Comment

                              Working...
                              X