Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ei käy. RS4:ssä on 240mm kytkin ja 1,8T koneessa 228mm kytkin. Tämän tiedon kaivoin ETKAsta joten luulisi olevan fakta. Lukaiseppa tuo topicci pitkittäiskoneen vauhtipyörä ja kytkin ihmettelystä, jos on kytkimestä pito loppunut.
onko tietoa paljon s4 kytkin+asetelma kustantaa..? ja kait sit pitäs vauhtipyörä vaihtaa.. tossa edellämainitsemassa linkissa puhuttiin 800e paketista joka sisältää teräs vautipyörän yms.. oisko halvempia vaihtoehtoja..? kiitos vinkeistä..
Siis jos kyse on B5 S4:n kytkimestä niin eihän sekään mene A4:seen koska on samankokoinen kuin RS4:n kytkin. Itse kävin juuri pari päivää sitten tiskiltä hakemassa osia ja kysäisin "ohimennen" rs4 kytkintä niin hintaa levylle ja paineasetelmalle jäi alle 400?(ilman vaihto-osia). Ihmettelin kyllä paketin halpuutta mutta näin väittivät..
Tuohan ei olisi paha päivitys itselle tuo RS4-kytkin jos joskus alkaa luistamaan, tuossa dieselissä on 240mm kytkin jo vakiona, ei kyllä ole luiston merkkejä toistaiseksi.
Comment