Eli profiilissani oleva typ 89 coupe varustettuna KV moottorilla eli 10 venttiilinen pata oireilee jopa ilman vaihteisto kuormitusta jo pienellä kaasun painalluksella jolloin kuuluu hyvinkin mekaanista nakutusta. Ilman apuvälineitä
kuullostaisi että tämä kyseinen meteli ilmenisi kannen alueelta, ja siksi kysyisin onko helppoa tapaa tarkistaa noista hydraulisista nostimista josko niistä olisi jokin jumahtanut nalkkiin ? Moottorissa heti käynnistämisen jälkeen öljynpaineetkin nousevat normaaliin eli 4-5 kilon välille ja moottorilla on ajettu 308 tkm. joten kaikki neuvot on kultaakin kalliimpia ennenkuin pitää alkaa koko moottoria repimään levälleen.
kuullostaisi että tämä kyseinen meteli ilmenisi kannen alueelta, ja siksi kysyisin onko helppoa tapaa tarkistaa noista hydraulisista nostimista josko niistä olisi jokin jumahtanut nalkkiin ? Moottorissa heti käynnistämisen jälkeen öljynpaineetkin nousevat normaaliin eli 4-5 kilon välille ja moottorilla on ajettu 308 tkm. joten kaikki neuvot on kultaakin kalliimpia ennenkuin pitää alkaa koko moottoria repimään levälleen.
Comment