Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 polttoainepumpun irrotus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C4 polttoainepumpun irrotus

Miten saadaan ehjänä polttoaine pumppu pois? Olen yritellyt irroittaa, mutta huonolla menestyksellä. Kyseessä on C4 2.0 moottorilla.
    Viimeksi muokannut Tykki; 7.7.2007, 22:28.

Hyvällä otsikolla voi saada hyviä vastauksia?!?!

Comment

Valkoisen kehyksen reunoilla on 4 lovea joista pitää tarttua kiinni työkalulla ja pyöräyttää n. 15 astetta.

Voin sanoa kokemuksesta, että vaikea homma ilman asianmukaisia työkaluja.

Käytä hakua, niin löydät lisää aiheesta.
      Viimeksi muokannut amalin; 8.7.2007, 21:02.

Comment

Oleppas hyvä. Tämäkin olisi löytynyt hakua käyttämällä!

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ht=bensapumppu

Tai

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ht=bensapumppu

EDIT toinen linkki

Comment

Bensapumpun kehikko lähtee irti, kun sitä pyöräyttää about 2-3cm vastapäivään ja sitten nostaa.
          Siellä pitäis näkyä merkitkin. Itsellä tuo oli ainakin tosi tiukassa (C4 korinen S4), pelkästään käsin oli turha yrittää.
          Laitoin sopivan kokoisen putken aukosta sisään ja naputtelemalla pyöräytin sen kehikon irti. Mutta muistaakseni pelkkä pumppu lähtee nostamallakin irti?

Comment

bensapumppu

yes! irtos ja vaihdettu. kiitos hyvistä neuvoista.mutta käynnistyy kylmänä tosi huonosti kuin myös kuumana .ei vedä kovin hyvin, kierrokset 1200rpm.oisko tähän apuja?

Comment

Mun asia ei koske C4:sta vaan omaa Risaa .
              Eli monesti käynnistyksen jälkeen kuuluu pulputusta/ruplatusta
              tankin seutuvilta missä bensapumppu sijaitsee .
              Ensimmäinen auto missä moisen olen kuullut ,joten onko oire pumpun
              tulemisesta tiensä päähän ?

Comment

Taitaa olla se paluupuolen bensa joka sinne tankkiin ruplattaa takaisin. Olen kuullut myös vastaavia äänia muutamassa tuon ikäluokan Audissa. Noita RS2:n Pierburg pumppuja on mun kokemuksen mukaan pari kappaletta lauennut melkein samoilla kilsoilla eli n. 170tkm ajetuista. Liekkö ollut sattumaa vai tyyppivika.

Jos ei muita oireita tuon ruplatuksen lisäksi, niin eipä varmaan kannata huolestua. Jos itse pumpun surina kuulosta katkonaiselta tms. niin sitten voi alkaa jo harkitsemaan uutta pumppua.

Comment

Kiitoksia tiedoista Aki !

Comment

Working...
                  X