Tuossa venttiilin kopantiivisteet vaihdatin talvella ja sen jälkeen havaittavissa ollut epätasainen tyhjäkäynti. Aloin tuossa sitten katselemaan että nuo tulpan johdot ei taida olla oikeilla paikoillaan. Oisko kellään kuvaa laittaa kuinka nuo edestä katsoen kuuluisi olla? Jos oletetaan että vasemman puoleiset tulpille menevät johdot on oikein, niin kuuluisiko oikeanpuolen johdot mennä ikään kuin peilikuvana? Nyt menee siten että edestä katsoen, takavasen ja keski oikea, vasen keski ja oikea etummainen, vasen etu ja taka oikea.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka tulpanjohtojen kuuluu olla v6 koneessa?
Collapse
X
-
Joo, kyllä nuo johdot varmaan on oikein. Ei tuo käynti niin huonoa ole, pientä hytkymistä satunnaisesti tyhjäkäynnillä. Tuossa vaan 4 pytyn johto oli pitempi kuin 5 pytylle menevä, ois voinu olettaa johtojen kuuluvan olevan toisin päin.
Vielä nuista sytytystulpista. Mitä eroa, kun nykyiset tulpat ovat championin 1 kärkiset ja näytti edelliset olevan NGK:n 2 kärkiset?
Comment
-
"Mitä eroa, kun nykyiset tulpat ovat championin 1 kärkiset ja näytti edelliset olevan NGK:n 2 kärkiset?"
Mistä niitä tietää:)
Ennen oli 3-kärkiset lötkössä, mutta olen käyttänyt nykyisessä yksikärkitulppia. Tarvikekauppias kehui Bosch:n yksikärkisiä tulppia. Hyvin ovat toimineet sen 30 tkm vaihtovälin.
Tulpat ovat kehittyneet kovasti-luulisin.
Comment
-
jos on vanhat tallessa niin vaihda
Hei
Jos on vielä vanhat tulpat tallessa niin vaihda kokeeksi takaisin.
Voi hyvinkin olla että yksi tulpista on viallinen ja pätkii sen takia tai sitten impedanssi ei vaan passaa noissa championeissa. -> eri valmistajalla hieman eri materiaalit käytössä...
Uudet tulpat ei niin paljoa maksa että vaikka vaihtamalla boschin tms. monikärkitulpat menisi kokonaan konkurssiin joten uusilla erimerkkisillä voi kans koittaa. 3 kärkisiä olen itse käyttänyt V6.ssa
Comment
Comment