Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi coupe 2.0E ei yläkierroksilla tehoa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi coupe 2.0E ei yläkierroksilla tehoa

    Vedot loppuu jo jossai 4500-5000 paikeilla onkohan mite normaalia mut kyseessähä on kuitekii aika pitkä iskune moottori ja kuuluukoha tolla ajella 98 bensalla ku 95 tuppaa nakuttamaa välillä. Onkoha kenellekkää muute tuttu auto LFJ-127 aikamoinen kierto palkinto
    Viimeksi muokannut _RiKu_; 3.7.2007, 22:51.

  • #2
    joko vika on selvinnyt? jos ei niin kannattaa tarkistaa katti. itselläni loppu vedot autosta 4000-4500 kierroksen kohdalla. pitkään tutkin asiaa ja lopulta tarkistin katin niin se oli tukossa. laitoin väliaikasesti suoran putken ja johan rupesi audi kulkemaan.

    Comment


    • #3
      itselläni oli samalla motilla 80 sedani niin samalla lailla veti 3000 eteenpäin

      Comment


        #4
        Hyvin tavallista, kun katti antautuu.
        Esim. Fordin Mondeossa ampuu egr:n letkut irti ,kun katti tukkeutuu.

        Ja yksi mikä joskus asiaan liittyen, kun tulee talvipakkaset (jos tulee)
        niin lyhyet ajot tietysti kondensoi vettä putkistoon ja sitten kun auto seisoo pakkasessa niin voi käydä, että eipä sitten käynnistykään, kun pakari on jäätynyt sisältä hengittämättömäksi.

        Comment


        • #5
          Kattin tilalle laitettu nyt korvaus putki vähän parani 5500 asti vetää iha hyvi sen yli ei oikee kannata ees enää kierrättää ku kiihtyy muute huonommi. Taitaa ollaa vaa ominaisuus tolle koneelle että tehoalue loppuu nii aikasii. Oli vaa alkuu pikkase outo ajaa ku vertas entisee autoo mikä rupes vasta siin 4000 jälkee vetämää

          Comment


            #6
            Tuo 2.0 8V kone on ominaisuudeltaan semmoinen että ei vedä yli 5000 kierroksen kunnolla. Sama homma kaikissa vag 2V koneissa.

            Comment


              #7
              Viritysnokalla tuohon hommaan voi puuttua. Lienee aika halvalla jopa hankittavissa. Esim saksaebayssa on tälläkin hetkellä uusia schrick-keppejä 268, 276, 288 versioina selvästi alle 300 ekulla. Tuo miedoinkin varmasti laulattaa konetta ylhäällä ihan eri tyyliin kuin vakionokka eikä varmastikaan ole päästöjen kanssa vielä ongelmia.
              Kannattaa joka tapauksessa varmistua silti jaon oikeellisuudesta. Hampaan verran aikaisella nokka niin ylhäällä ei tapahdu kerrassaan mitään vaikka muuten toimii täysin ok.

              Comment


              • #8
                Joo-o mutta vääntääpä kivasti alhaalta, vaikka ei kierroksia vingukaan, 5500 on tosiaan se yläraja, mihin meno ehkä voi piristyä, kiertäähän tuo yli 6000, mutta viiminen tonni on jo tasapaksua.

                Nakkelen kolmessatonnissa isommalle, melko moni kuljettaja jää jo tuolla ajotyylillä jälkeen, jos ei ole kiire niin kahdessatonnissa voi pukata isommalle. Ja en usko että kone karstaantuu niin kauheasti kun tulee ajettua joka päivä vähintään 20km moottoritietä nopeuksilla 100-140.

                7,5l sataselle ei myös ole paha kulutus noin vanhalle vaikkakin aerodynaamiselle autolle. Seka-ajossa.

                Comment

                Working...
                X