Niin, kyllähän se tosiasia on että nuo valurautamöykyt menee rikki kahdesta syystä ja ne molemmat johtuvat välinpitämättömyydestä: Pakkasvaurio ja pakosarjojen puhkiruostumiset.
Esimerkkeinä pakosarjat + hilppeet uusina jenkeistä n. 400eur ja uusi kaasari n. 250eur ja koko uusi kone n. 4000eur...
Jos itsellä imee tuo laitos bensaa marssivauhdilla n. 30 l/tunti ja diisselinä pääsisi varmaan n. 20 litran tuntumaan. Taloudellisesti ei mitään järkeä tehdä monen tonnin muutosta, mutta järkihän näissä harrastehommissa yleensä tuppaa jäämään narikkaan...
Esimerkkeinä pakosarjat + hilppeet uusina jenkeistä n. 400eur ja uusi kaasari n. 250eur ja koko uusi kone n. 4000eur...
Jos itsellä imee tuo laitos bensaa marssivauhdilla n. 30 l/tunti ja diisselinä pääsisi varmaan n. 20 litran tuntumaan. Taloudellisesti ei mitään järkeä tehdä monen tonnin muutosta, mutta järkihän näissä harrastehommissa yleensä tuppaa jäämään narikkaan...
Comment