Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 vakionopeuden säätimen jälkiasennusta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 vakionopeuden säätimen jälkiasennusta?

    A4-97.onko kelläään kokemusta tai tietoa vakkarin asennus hinnasta merkkiliikkessä osineen/töineen?

  • #2
    Sori, nyt ei ole esittää mitään täysin faktaa, mutta aikoinaan kun kysyin paikallisesta Audi -huollosta, että mitä kustantaisi 98.5 mallin A4:een vakkari, niin huoltopäällikkön karkea arvio oli jotain 3000 markoissa.

    Comment


      #3
      Laitatin juuri -99 A6:n niin vipu oli 80? pieni johtosatsi oli jonku euron ja asennus (muutama tunti) reilun satasen eli yhteensä 220? ei merkkiliikkeessä mutta alkuperäinen vipu tottakai. Sulla varmaan saman hintanen... Merkkiliikkeessä oli lähes tuplahinta.

      Comment


      • #4
        double: mutta sullapa siinä kutvosessa taitaapi olla sähkönen kaasupoljin (EPC) ja siihen vakkarin asentaminen onkin kertaluokkaa yksinkertaisempaa. 97 A4:ssa tuopa on vielä vaijeriviritteinen, joten homma ei hoidukkaan pelkästään viikseä vaihtamalla.

        edit: itselläni tuo kustanti waageniini 250€ töineen ja osineen merkkiliikkeessä, mutta tuossa on se EPC (Electronic Power Control).

        Comment


          #5
          Juu voipi olla mutta liittyykö se kaasupoljin siihen säätimeen mitenkään kun vakionpeussäätimen ohjelma on valmiina autossa ja se tarvii vaan sen vivun ja testerillä ohjelmoinnin. Vaikka kaasupoljin on mekaaninen niin tuleeko siihen sitten joku mekaaninen vakionopussäädin jutska vai? No tyhmää kai tässä on arvailla, anteeksi...

          Comment


            #6
            Vaijerikaasullisessa on oltava oma ohjausyksikkö ja systeemit kaasun avaamiseen. Ymmärrettävästi auton oma purkki ei osaa kaasupoljinta painaa!

            Comment

            Working...
            X