Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

v8 perähomma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • v8 perähomma

    käykö -92 v8:sin perä -90 vuosimalliin vai onko tullut jotain muutoksia?itsellä jotain häikkää perässä kun meinaa tasauspyörästö mennä ilmeisesti jumiin kun pakittaa ja kääntyy jompaan kumpaan suuntaan niin sisempi rengas meinaa mennä jumiin,ja eteenpäin ajaessa "jarruttaa" autoa aika ajoin ja kuulu vaimea jurina,autolla ajettu 218tkm,onko näissä ollut perä ongelmia?

    #2
    Olen vastaavaan joskus törmännyt, ei siis varsinaisesti mitään uutta.
    Uudemman perä nähdäkseni täysin bolt on vanhan tilalle.

    Comment


    • #3
      Sopiikohan 200 20V:n perä V8:iin? Olisi vaan sellainen ylimääräisenä. Ja edullinen tietenkin:)

      Comment


      • #4
        passaa, mulla oli pari toisinpäin, V8:n perät 200:ssa. Ei yhtään yllätä nuo ongelmat...

        Comment


        • #5
          no mites sitten kun kuulin että on ollut kahdella eri välityksellä ja tuo mikä mulla on alla on tyypiltään AFV,välityksistä ei ole taasen tietoa.

          Comment


            #6
            4.11 on tuon AFV:n välitys ja samaa näyttäisi toisellekin vaihtoehdolle AXZ. Ja jos torsenissa haluat pysyä niin tuo 200:n perä ei sitä mahdollisuutta tarjoa.

            Comment


            • #7
              mulla olisi tiedossa axz perä,mutta kai siinä joku ero on ku on eri merkintä?

              Comment


                #8
                Pitäis olla sopiva; aktE näyttää eroiksi noihin vain itse torsen-pakkaa joten ei liene käyttöä haittaava ero.

                Comment


                • #9
                  no niin asia pihvi kiitoksia tiedoista kaikille :)

                  Comment

                  Working...
                  X