Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vajaavetoisesta nelikoksi

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• vajaavetoisesta nelikoksi

nyt tarvittaisiin tietoa onko Suomessa firmoja, jotka ammattitaidolla muuttaa etuvetoisia Audeja Quattroiksi?

Kohteena olisi A4 3.0 Cabriolet..olin alunperin ajatellut myydä kyseisen auton ja hankkia tilalle joko A4 3.0 Cabrio Quattroa tai S4 Cabrio mutta eipä ole ketään rahatukun kanssa näkynyt..näin ollen täytyy muuttaa nykyistä autoa..

Eli yritysten nimiä ja yhteystietoja kaipailen (yv:nä taikka tähän)

Noin tuoreeseen autoon se ei lupateknisesti ollutkaan enää ihan yksinkertainen juttu, jos oikein olen ymmärtänyt.

Suosittelen lämpimästi harkitsemaan uudelleen auton vaihtamista. Vetotavan mukana kun muuttuu myös raakakorin varaosanumero.

Comment

tiedostan, että auton vaihtaminen olisi helpoin tapa..jos vaan nelivetoisia A4 Cabrioita olisi myynnissä (ei ole ollut Joulukuun jälkeen tietääkseni).. eikä nykyisellekään ole ilmoittautunut ostajaehdokkaita vaikka auton on edelleen kuin paketista vedetty..oothan sä Teppo mun autoni nähnyt:)

Onko Suomessa firmoja jotka ylipäätään tekevät tälläisia projekteja?

Comment

joko golf muuten vetää kaikilla?

Comment

tere mcpete! juu kyllä vain mutta 4-motioni tuli kuitenkin myytyä pois tarpeettomana..ja kuten huomaat nyt ois tarve saada cabrio raapimaan joka nurkasta..kun vaan tekijää löytyis

Comment

täällä edelleen ollaan viripajaa vailla joka tekisi tekniikan vaihdon.. kait niitä nyt edelleen on kun 80-90 luvulla niitä oli joka nurkassa kun koreja vaihdettiin.. tosin nyt haen audin tekniikan vaihtoihin ja virittämiseen erikoistunutta yritystä..

Comment

Paljonkohan tuohon olit ajatellu varata rahaa. Ehkä Saksan maalta löytyisi? Tai Ruotsista. Eri sitten miten semmosen saa katsatettua.
              Jotenkin tunne, ettei Suomesta ko puljuja löydy, koska taitaa olla hieman eri hommaa tuo korinvaihto pykälien puolelta kuin sillon kultasella suksiboxi/korinvaihtokultakaudella.

Edit: siis tekniikanvaihto. Melkein sama asia :)

Comment

Varmaan VAG liikekin sen vaihtaa? - Se, saako sillä sitten laillisesti enää ajaa, on toinen juttu. Enkä kyllä minäkään näe mitä järkeä tuossa on.

Suomessa ei varmaan A4 Cabrioita quattrona hurjana ole, Treen Laakkosellakin peräti 2, molemmat etuvetoja. Sick! Saksasta varmaan kannattaisi katsella joa quattroa halajat.

Comment

Mulla on aika vahva kutina jalkovälissä et saat noin puolet halvemmalla kaupasta sellaisen nelikko avon kuin että päivittäisit omasi nelikoksi. Jos ja kun pohjalevykään ei ole sama + siihen vaihtotyö ja tekniikka ja kaiken lisäksi paperit niin epäilen et sulta loppuu mielenkiinto ennenkuin avo vetää jokapäästä. Tietysti jos teet sen swapin saksassa ja leimaat sinne ja yrität vedota et suomessakin kelpaa kun ollaan EU:ssa niin sit EHKÄ pieni mahdollisuus. Jos on hirmusti ylimääräistä rahaa niin mun tilille mahtuu..=)

Comment

Mitenkäs olisi vaikka tämä jo jossain muussa threadissa vastaan tullut mat.fi? Ja ei - mulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta paikasta, webbisivut vaan ovat kohtuullisen vaikuttavat.

Jatketaan tätä pessimismiäkin vielä hiukan.. Vaikka tekijä löytyisi ja viranomainenkin sanoisi da vaihtoruljanssille, niin luulisi että väliraha vaikkapa tähän olisi kuitenkin loppujen lopuksi pienempi kuin tuo vaihtourakka + "pilatun" kärryn arvon menetys.

Toisaalta eipä näitä autoon upotettuja euroja kannata laskeskella, pääasia että itse on tyytyväinen lopputulokseen. Nimimerkillä "Jouset+iskarit marmoritiskiltä tuohon profiilissa näkyvään viime vuosituhannen kinneriin".

Comment

Onhan etuveto D-Kadettistakin tehty nelikko , jossa oli 250 hp.

Helppoo ku ossoo ja on rahhoo ,mut näin saksan muala .
                      Jos tuon projektin haluat tehdä ,niin eikö vaan. Tämä valtio on
                      vaan niin syvältä .... eli rajoitetaan aitoa innostusta rakentelun suhteen :)

Toivottavasti jotain kautta onnistuu tuo homma !!

Comment

palautteiden perusteella alan uskoa ajatukseni mahdottomuuteen..vai pitäisikö sanoa järjettömyyteen.. Nyt tarttis vaan löytää Suomesta liikkeessä A4 Cabrio Quattron johon voisi tehdä vaihtarit..viimeiksi oli talvella Lahdessa..(A4 Cabrio 3.0 Quattro -04).. nyt olis tietenkin yksi S4 Cabrio Sports car centerissä mutta 70t? hintapyynti hieman hirvittää.. (04- 28tkm)

Comment

Working...
                        X