Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audi B4 jäähdyttimen "tuuletin"

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

audi B4 jäähdyttimen "tuuletin"

Moro!

Eli kun tuon syylärin tuuletin pyörii kokoaja ja lämmöt ei nouse yli 60 helteelläkään, niin kannattaako viedä suosiolla pajalle vai itse kokeiltava jotain?

Kiitos jo etukäteen.

Syylärin kyljessä on lämpöanturi, joka ohjaa flektia. Se on todennäköisesti syyllinen.

Comment

no jos sen vaihtamalla selviää niin enköhän itse pärjää.. :)

Comment

missäköhän se lämpöanturi tarkalleen on? kun en heti ainakaan huomannut .

Comment

Vaikka flekti pyörisi koko ajan, niin termostaatin tulisi pitää huoli oikeasta käyntilämpötilasta. Jotain sanomista siis on myös termostaatissa (tai lämpömittarissa).

Comment

Laita auton vuosimalli tuonne profiiliin niin helpottaa auttamista.

Comment

noniin elikkäs vuosimalli on -93 ja flekti hurisee heti ja koko ajan, kun laittaa virran päälle.

Comment

Flektin "anturi", tai pikemminkin lämpökytkin sijaitsee syylärin alaosassa kuskin puolella.

Noissa myöskin on ollut tyypillisesti mittaristo vikoja, jotka vaikuttaa lämpötilannäyttöön. Suht helppo korjata, jos vika mittaristossa. Myös varsinainen lämpöanturi ja termari mahdollisia vikakohteita.

Katso nyt eka kuitenkin se syylärin lämpökytkin, kun kerran flekti huutaa heti.

Comment

Mulla pyöri myös yhteen aikaan flekti vaikka kone oli kylmä. Syynä oli hapettunut liitos "jossain", en tiedä missä.

Comment

Working...
                  X