Ja tuohan lukko taitaa toimia alipaineella mut joka tapauksessa menee auton käynnistäessä päälle mut ei lähde pois päältä vaikka painaa diff-kytkintä konsolissa ja jos ei mene päälle käynistäessä ni ei mene sitten laisinkaan. Kun on vauhtia tarpeeksi ni irtoaa niinkuin kuuluukin. Mikäpä auttais asiaan...Alipaine letkuja koettanut katsella ja ehjiltä näyttävät:)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Quattron lukko menee itsestään päälle, eikä lähde pois
Collapse
X
-
Quattron lukko menee itsestään päälle, eikä lähde pois
Viimeksi muokannut lionking-70; 4.6.2007, 01:18.Avainsanat: Ei mitään
-
-
Napin purku ja putsaus ei auttanut asiaan. Missähän tää ohjainlaitteen venttiili mahtaa sijaita. Konehan on 1.8e
Comment
-
-
Lamppu juotoslangoilla, 12V ja 4,1 x 10,5 mm. Muistaakseni tuollainen peruslamppu on 0,7W ja vähän turhan himmeä tuohon peräkytkimen valoksi. 1,2W on passelimpi. Perusmittaristolampussa, jota myydään kaikissa autotarvikkeita myyvissä kaupoissa on juuri nuo sopiva 1,2-1,3W. Sitä ei varsinaisesti voi juottaa, sillä tina ei tartu sen johtimiin. Itse muistaakseni kuitenkin vääntelin sellaisen sinne paikoilleen, kun tuo itsellä ei ollut sillä hetkellä kirkkaampia juotoslangoilla varustettuja lamppuja. Juottaminen onnistuu, kun ns. jättää ne lampun johtimet tinapisaran sisään.
Aivan varmuutta tuosta lampun mitoista ei ole, mutta muistelen vahvasti, ettei ollut se 3*6mm kokoinen pienempi lamppumalli vaan juuri tuo 4*10mm
Comment
-
Mittaristossa pitäisi palaa ABS-valo, koska abs disabloituu lukon kytkeytyessä.
Noita kytkentänappeja on sitten ainakin paria erilaista. Omassani (korkea nappi karhennuksella) on muistaakseni ihan juotetut polttimot sisällä kuten sähköpeilikytkimessä.
Alipainelinjat menee niin että kytkentäpalikkaan murikan kylkeen syötetään aina alipainetta joko siten, että pidetään lukkoa päällä tai pidetään sitä pois päältä.
Comment
Comment