Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Moottorin vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Moottorin vaihto

    Minkähänlainen homma olis vaihtaa audi 100:seen, AAH koneen tilalle tuplaturbo moottori? Onko kellään kokemusta ja mitähän katsastusmies sanoo?

    #2
    Veikkaan (tietoa ei ole), että v6sten alakerrat on suht samanlaiset, joten eiköpä se sinne uppoa (moottorinkannattimet yms.), loppu on soveltamista. Kun laittaa mallisarjan tehokkaimman alustan(tarviiko muuta?), niin eikö siitä(mallisarjan tehokkaimmasta) +20% tehon sisään joku tuplaturpoversio mahdu.
    Viimeksi muokannut pv; 28.5.2007, 07:42.

    Comment


      #3
      AAH 174hv/128kW x 1.2 = 209hv/154kW

      Pikkaisen pitää varmaankin kuristaa dynolla ollessa vai kuinka se nyt menee. En muista noita tt-koneiden kaikkia versiota/tehoja.

      Comment


        #4
        Jos tuosta omasta aah:sta ei tule kalua ja haluaisi vaihtaa 30v 2.8:n tilalle niin mitä pitäisi huomioida? Käykö aah:n yhteydessä oleva laatikko ALG koneeseen, jossa ollut autom.loota? Sopiiko moottorin kannattimet?

        C4 satkussa olevan aah:n pitäisi sopia suoraan, vai onko näin?
        Viimeksi muokannut vV8m5; 5.11.2010, 08:52.

        Comment


          #5
          Kannakkeet voi todennäköisesti ottaa vanhasta koneesta. Ainoa mikä saattaa aiheuttaa pään raapimista on pakkaspropun paikka, jos lohkolämppäriä haluaa (on vaihtanut hiukan paikkaa uudemmissa lohkoissa)

          Eipä tuo automaattilootallisesta purku aiheita muun kuin pakon vaihtaa vauhtipyörä "flex-platen" tilalle.

          Todennäköisesti myös satkusta nostetusta AAH:sta joudut vaihtamaan kannakkeet pikkukorin kannakkeiksi.

          Sähköthän tuosta joutuu sitten askartelemaan, jos uudemman koneen keulalle nostaa.
          Viimeksi muokannut gedu; 4.11.2010, 18:44.

          Comment

          Working...
          X