Auto oli Herttoniemen Audilla huollossa ja huoltomieskin ihmetteli miten öljytön pohja autossani oli. Mitä uudempi 100/A6 niin sitä hurjempia öljyvuodot kuulemma on.
Minulle vaihdettiin öljyventtiilit kanteen ja samalla alkoi venttiilikopat vuotamaan. Nyt minullakin on öljyinen pohja... Syy vaan taitaa olla myös muualla. Kone on V6, 2,8 AAH.
Minulla oli aikaisemmin typ 44c (-91) ja siinä ohjaustehostin vuoti pumpusta ja tangosta kuten asiaan kuuluukin. Kun ostin C4 niin luulin, että pääsisin eroon öljyllä lutraamisesta. Tosin on käynyt.
C4:stäni häviää ohjustehostimen nesteet. Välillä nopeasti ja välillä tuntuu, että kestää kauemminkin.
Onko niin että C4:ssä on sama tyyppimurhe kuin typ44:ssä vai onko jollain ajatusta miten ja mistä kannattaa asiaa ryhtyä penkomaan? AAH kone tekee, että nyt paikat on todella paljon ahtaampia kuin 2.0E typ44:ssä. Onko venkkejä tai kokemuksia?
Toinen on, että tässä laitteessa ei taida olla varotusvaloa tehostimen öljyn loppumiselle? ainakaan mikään ei syty missään (autocheck on). Loppumisen kuulee äänestä kun pumppu ryhtyy haukkaamaan ilmaa.
Minulle vaihdettiin öljyventtiilit kanteen ja samalla alkoi venttiilikopat vuotamaan. Nyt minullakin on öljyinen pohja... Syy vaan taitaa olla myös muualla. Kone on V6, 2,8 AAH.
Minulla oli aikaisemmin typ 44c (-91) ja siinä ohjaustehostin vuoti pumpusta ja tangosta kuten asiaan kuuluukin. Kun ostin C4 niin luulin, että pääsisin eroon öljyllä lutraamisesta. Tosin on käynyt.
C4:stäni häviää ohjustehostimen nesteet. Välillä nopeasti ja välillä tuntuu, että kestää kauemminkin.
Onko niin että C4:ssä on sama tyyppimurhe kuin typ44:ssä vai onko jollain ajatusta miten ja mistä kannattaa asiaa ryhtyä penkomaan? AAH kone tekee, että nyt paikat on todella paljon ahtaampia kuin 2.0E typ44:ssä. Onko venkkejä tai kokemuksia?
Toinen on, että tässä laitteessa ei taida olla varotusvaloa tehostimen öljyn loppumiselle? ainakaan mikään ei syty missään (autocheck on). Loppumisen kuulee äänestä kun pumppu ryhtyy haukkaamaan ilmaa.
Comment