Itsellä oli laatikossa vihreää Lifeguardfuild 8:sia. Noissa on käytetty sekä kutosta, että kasia tämän ikäisissä. Molempia saa tilattua www.ato24.de
Yli 200e tilauksiin ilmainen kuljetus. Itsellä saapui viikossa, tosin välissä oli vkl ja itsenäisyyspäivä (olivat luultavasti jo tuolloin suomessa, mutta suomen postissa ei tapahtunut mitään juhlapyhien takia). Paypalilla maksaessa lähtivät seuraavana päivänä tilauksesta.
http://www.ato24.de/schmierstoffe-lu...teller/ZF.html
Tilasin Tepolta öljypohjan tiivisteen ja suodattimen. Lisäksi kannattaa ottaa täyttöproppuun uusi tiiviste (parin euron kumirengas) ja tyhjennysproppuun uusi tiiviste (oli laakkosella noin 15€ proppu). Kannattaa myös ottaa pari uutta öljypohjan kiinnitysruuvia ihan varalta. Se kulma joka on lähimpänä pakaria, oli ilmeisesti lämmön takia vähän jumahtanut ja avasin kierteet (M6 nousu 1) ja laitoin uuden kiinnitysruuvin, jottein ensikerralla katkea sisään tms.
Kaikkineen osiin ja öljyihin meni noin 400€. Tosin öljyä jäi nyt yli 5l, eli käytettyä tuli vähän alle 300 arvosta tavaraa. Toki kannattaa aina ottaa se litra pari lutrausvaraa.
Öljynlaadun saa varmistettua suoraan ZF:ltä. Heillä meni noin kaksi viikkoa vastata englannin kieliseen sähköpostiini. Suomen maahantuoja Atoy ei osannut auttaa asiassa. Heillä ei ollut mitään käryä laatikkoni öljyn laadusta. Toinen tapa on avata valutus proppua joitakin kierteitä ja heilutella siinä loppukierteillä, jotta sisältä valuu muutama tippa. Sitten vain valkoista paperia tms. josta näkee nesteen värin. Tein tuon kun tuntui että ZF ei vastaa postiini. Varmistus tuli tosiaan parin viikon päästä kysymyksestä. Laatikon pohjassa on laatikon tunnistekilpi, josta saat tiedot. Lähetä ne ohessa ZF:lle.
Yli 200e tilauksiin ilmainen kuljetus. Itsellä saapui viikossa, tosin välissä oli vkl ja itsenäisyyspäivä (olivat luultavasti jo tuolloin suomessa, mutta suomen postissa ei tapahtunut mitään juhlapyhien takia). Paypalilla maksaessa lähtivät seuraavana päivänä tilauksesta.
http://www.ato24.de/schmierstoffe-lu...teller/ZF.html
Tilasin Tepolta öljypohjan tiivisteen ja suodattimen. Lisäksi kannattaa ottaa täyttöproppuun uusi tiiviste (parin euron kumirengas) ja tyhjennysproppuun uusi tiiviste (oli laakkosella noin 15€ proppu). Kannattaa myös ottaa pari uutta öljypohjan kiinnitysruuvia ihan varalta. Se kulma joka on lähimpänä pakaria, oli ilmeisesti lämmön takia vähän jumahtanut ja avasin kierteet (M6 nousu 1) ja laitoin uuden kiinnitysruuvin, jottein ensikerralla katkea sisään tms.
Kaikkineen osiin ja öljyihin meni noin 400€. Tosin öljyä jäi nyt yli 5l, eli käytettyä tuli vähän alle 300 arvosta tavaraa. Toki kannattaa aina ottaa se litra pari lutrausvaraa.
Öljynlaadun saa varmistettua suoraan ZF:ltä. Heillä meni noin kaksi viikkoa vastata englannin kieliseen sähköpostiini. Suomen maahantuoja Atoy ei osannut auttaa asiassa. Heillä ei ollut mitään käryä laatikkoni öljyn laadusta. Toinen tapa on avata valutus proppua joitakin kierteitä ja heilutella siinä loppukierteillä, jotta sisältä valuu muutama tippa. Sitten vain valkoista paperia tms. josta näkee nesteen värin. Tein tuon kun tuntui että ZF ei vastaa postiini. Varmistus tuli tosiaan parin viikon päästä kysymyksestä. Laatikon pohjassa on laatikon tunnistekilpi, josta saat tiedot. Lähetä ne ohessa ZF:lle.
Comment