Mistä olette lukeneet että tipillä turbiini olis pakotettu lukittumaan? Ainakin bemun zf 6hp laatikoissa se on aivan toisin päin eli laatikkoa säästetään sport moodissa jättämällä turbiini auki.
Jos vain mutua niin väittäisin että suuremmilla kierroksilla ja veto päällä ohjaa turbiinin likitus solenoidi enemmän painetta turbiinille kuin normiajossa ja syntyy tunne että turbiini olis lukittunut. Jos turbiini selkeesti luistaa niin ei ole mitään muuta korjauskeinoa kuin uuden asentaminen vaikka se öljyjen vaihto mukavan halvalta tuntuukin. Latvia pojilta saa uuden turbiinin vaihdon yhteydessä uudet ölpät ja saa sitten laatikon myös kuntoonkin.
Jos vain mutua niin väittäisin että suuremmilla kierroksilla ja veto päällä ohjaa turbiinin likitus solenoidi enemmän painetta turbiinille kuin normiajossa ja syntyy tunne että turbiini olis lukittunut. Jos turbiini selkeesti luistaa niin ei ole mitään muuta korjauskeinoa kuin uuden asentaminen vaikka se öljyjen vaihto mukavan halvalta tuntuukin. Latvia pojilta saa uuden turbiinin vaihdon yhteydessä uudet ölpät ja saa sitten laatikon myös kuntoonkin.
Comment