Audi 100 Avant -93 2.0E. Missä sijaistsee moottorin lämpötila-anturi, jonka perusteella ruiskutus säätyy?
Entä se joku tyhjäkäyntiventtiili?
Noi paikat ajattelin tsekata ensin, kun kone ei tahdo pysyä käynnissä, kun startataan kone lämpimänä. Eli jos auto esim seissyt ajon jälkeen ½-1h ja lähdetään uudelleen ajoon, on tyhjäkäynti niin matalalla, että kone sammahtelee.
Vai tuleeko jollakin muita paikkoja mieleen, missä vika voisi olla? Koneen lämmettyä taas normaaliin ajolämpöön, ei ongelmia ole.
Entä se joku tyhjäkäyntiventtiili?
Noi paikat ajattelin tsekata ensin, kun kone ei tahdo pysyä käynnissä, kun startataan kone lämpimänä. Eli jos auto esim seissyt ajon jälkeen ½-1h ja lähdetään uudelleen ajoon, on tyhjäkäynti niin matalalla, että kone sammahtelee.
Vai tuleeko jollakin muita paikkoja mieleen, missä vika voisi olla? Koneen lämmettyä taas normaaliin ajolämpöön, ei ongelmia ole.
Comment