Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100:sen laturinremmin kiilahihnapyörien keskinäinen asento

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100:sen laturinremmin kiilahihnapyörien keskinäinen asento

    Onko normaali tilanne että -91 2,0 AAD konessa vesipumpun kiilahihnapyörä on n. 4 mm syvemmässä kuin kampiakselin pyörä?
    Tuntuu että laturinremmi kuluu aika nopeasti.

    Aina kun käynnistää niin laturinremmi vinkuu vaikka on kireällä, onko ominaisuus?


  • #2
    Aivan sataprosenttisen varma en ole, mutta muistelisin että meidänkin kakkosgolfissa (moottori samaa sukua tuolle) nuo hihnapyörät on hieman eri tasossa. Ja ei se vinkuminen taida ominaisuus olla, onko kuinka vanha hihna?

    Comment


    • #3
      Näyttää samalta kuin omassa vanhassa kakkosjetassa (EZ-kone), eli syvyyseroa useita millejä. Eihän se noin varmaankaan parhaalla tavalla toimi. Itse korjasin tilanteen laittamalla vesipumpun hihnapyörän kiinnytyspultteihin (hihnapyörän alle) prikat nostamaan hihnapyörän oikealle tasolle.

      Vinkuminen ja luistaminen saattaa ehkä johtua siitäkin että V-ura hihnapyörässä on kulut lähemmäs U-muotoa.

      Comment


      • #4
        Melko varmaan tarvike-pumppu. Shimmaa prikoilla linjaan, ei ne kuulu olla pois kohdiltaan.

        Comment

        Working...