Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8T quattroon kytkin?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    1.8T quattroon kytkin?

    katoin searchia ja kaikkee mut sielt ei oikee ottanu selvää et mikä on kestävä ja suht edullinen asetelma. Sen tajusin et vakiolevy riittää koha asetelma on jämäkkä.
    Tehoa olis tulossa vajaa 300hepoa. ja nyt jo etukäteen tiedustelisin et onks kunnon asetelmista tietoa...ja mitä hintaluokkaa?

    auto on a4 1.8T quattro. -96

  • #2
    http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=14202

    Comment


      #3
      ota noista nyt selvää et kannattaako laittaa 110hp tdi kytkin vai mikä. mut ei se auta ku alkaa kyselee paikast mis joku osaa antaa vastauksia.

      Comment


      • #4
        Mulle tuli Sachsin Race massalevy ja samaa Race sarjaa jäykempi asetelma.
        Sachs lupaa väännönkestoa tolla paketilla 450Nm ja todellista kestoa huhujen mukaan enemmän.

        Tossa osanumerot:
        - 883082 999715 (asetelma)
        - 881864 999961 (kykälevy)

        Omassa pelissä asetelma pitää loistavasti ja on helppo ajaa. Aluksi asetelma tuntui jäykältä vakion jälkeen, mutta nyt jalka on jo tottunut, eikä asiaa edes huomaa.

        Comment


          #5
          Haistanko jotain kuittailua? Kyllä pitää malttaa yli 2 tuntia odottaa vastauksia. Korjaa asennetta.

          Comment


          • #6
            Mitäs noi Sachsin Race:n kamat kustansi ja sopiiko suoraan vanhaan kaksoismassavauhtipyörään?

            Comment


            • #7
              Mitäs noi Sachsin Race:n kamat kustansi ja sopiiko suoraan vanhaan kaksoismassavauhtipyörään?
              Listahintoja en osaa sanoa, sillä noi tuli mulle suhteilla ja menee suoraan kaksoismassa-hässäkkään. Tosin jos sulle on tulossa kovastikin vääntävä kone, niin vaihda suosiolla kiinteään.

              Comment


                #8
                Kaksoismassaan sopii suoraan, minä olen pelkkää asetelmaa vakiolevyn pariksi tarjonnut 275 eurolla.

                Comment


                • #9
                  Löysin US-partsin sivuilta jonkin hinnaston ja siellä näytti olevan AEB-koneiseen 1.8T quattroon seuraavanlaiset suositushinnat Sachs Race Engineering-osille:
                  Asetelma 238?+Alv
                  Levy 308?+Alv

                  Comment


                  • #10
                    Viskaa se kaksoismassa "hässäkkä" romukoppaan.

                    Laita tilalle PO metallin normaali vauhtipyörä ,johon on ympätty S2:sen audin 240mm vakio sachs kytkin.

                    Kyseistä pakettia saa ainakin turbotecin Karalalta.

                    S2:sen kytkin kestää muistaakseni yli 400nm väännön. Maksaa noin 800 ?.

                    Itsellä on kyseinen paketti ,ja se pelaa hienosti.

                    Comment


                    • #11
                      Kytkin pitäisi päivittää, ja ajattelin kokeilla tätä Turbotecin settiä vauhtipyörineen. Onko porukoille tullut lisää kokemuksia paketin toimivuudesta?

                      Comment

                      Working...
                      X