Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.2 kv keittää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.2 kv keittää

    Elikkä mulla on tuommoinen -90 coupe ja auto on seissyt noin vuoden, ja kun lähdin ajamaan, niin heti kun lämpesi niin alkoi keittään.(lämpömittari näytti 90) Otin termostaatin pois ja vaihdoin vesipumpun, mutta ei ole vaikutusta. Onko selvä kansivika vai voiko olla vielä joku muu "pienempi" vika?

    #2
    90 C on se mitä sen mittarin ajossa pitäisikin näyttää.

    Comment


    • #3
      Joo siis se näyttää 90 astetta vaikka se keittää...Eikö sen pitäisi näyttää päälle 100? Voi olla kyllä se lämpötila anturikin sökö?

      Comment


        #4
        virtaako syylarista vedet läpi, vai olisiko "muurautunut" seisoessaan?

        Comment


        • #5
          Kyllä se pitäisi virrata. Oon huuhellut sillä syylärinpuhdistus aineella, että pitäisi olla puhdas.

          Comment


          • #6
            Laitoin flektin katkasijalle, kokoajan jos ajaa flekti päällä niin ei keitä. Kannen tiiviste pitää varmaan alkaa vaihtaan...?

            Comment


              #7
              Jospa käyt vielä merkkiliikkestä uuden termarin ja laitat sen paikoilleen. Termarin kokonaan poisottaminen ei ole oikein hyvä vaihtoehto.

              Comment


              • #8
                Pittääpä kokeilla...

                Comment


                • #9
                  Osaako joku sanoa että passaako tuohon 2.2:seen 2.0 kansi "heittämällä"? Mitä eroja on?

                  Comment


                    #10
                    Jos on suurinpiirtein samaa vuosikertaa, niin ei vissiin juurikaan eroja. Tietoa ei tosin ole.

                    Comment


                    • #11
                      Onhan jäähdyttimen korkki kunnossa, että pitää painetta?

                      Comment


                      • #12
                        Joo korkkikin on vaihdettu ja kannentiiviste ja vesipumppu. Eipä ole enää paljon vaihtoehtoja muuta kuin kansi vaihtaa. Vaikuttaakohan tehoihin jos laittaa 2.0 kannen?

                        Comment


                          #13
                          Ei, jos kansi on yhtä hyväkuntoinen ja nokka-akseli on sama. Jos kansi on peräisin 81,0/82,5 porauksella olevasta koneesta ja siinä on samanlainen imusarjan kiinnitys kuin omassasi, se sopii huomioiden vielä mahdollinen alipainepumpun reikä.

                          Eipä tuossa välttämättä ole muuta vikaa, jos korkki, termostaatti ja vesipumppu on eliminoitu vikalistalta, kuin että kansipahvi vuotaa palotilaan. Lääkkeeksi riittää matalalla budjetilla uusi pahvi, tasopintojen huolellinen puhdistus ilman naarmutusta ja mahdollisesti vain seetien läppääminen jos ohjurit ovat kunnossa.

                          Comment

                          Working...
                          X