Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kiertokangen laakereista

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kiertokangen laakereista

Pitäis alkaa kasaamaan ton Golfin alakertaa, kun sinne tulee uudet kanget. Tällä hetkellä siellä on S2:n kanget ja laakerit, eli onko noi S2:n laakerit ihan ok myös uusille kangille (niillä on ajettu n. 10t)?
    Vai kannattaako sinne laittaa jotain parempaa? Onko RS2:ssa kestävämmät?

Minun mielestä kummassakin on samat laakerit. Onko mistään etes saatavana "parempia" laakereita?

Comment

Myös mielikuva, että on sama. Eli vakio S2 orginal on riittävä aika hipoonkin vehkeeseen.

Mutta onko noi käytetyt juuri tuosta samasta kokoonpanosta jota kokoat (ja merkattuja paikkaansa)? Jos ei, niin vaihtoon vaan (ja itse vaihtaisin sittenkin)

Comment

S2 ja RS2 samat laakerit. Sen puolesta antaa palaa vaan. About parasta mitä sinne rahalla saa. Jos haluaa paremmat niin sitten pitää taikoo leveemmät laakerit ja kaulat niille, materiaali pysyy samana.

Comment

No eiköhän ne riitä sitten oikein hyvin mulle. Muistaako joku mitä ne uudet maksaa?

Mutta onko noi käytetyt juuri tuosta samasta kokoonpanosta jota kokoat (ja merkattuja paikkaansa)? Jos ei, niin vaihtoon vaan (ja itse vaihtaisin sittenkin)
          Nuo S2 kanget ja laakerit ovat tällä hetkellä koneessa paikallaan. Kanget on enemmin ajetut ja laakerit ainakin oman käsityksen mukaan 10tkm ajetut. Nyt sinne tulee H-profiilikanget jotka ovat uudet ja jotka on tarkoitus viedä tarkistettavaksi/koneistettavaksi yhdessä kampiakselin ja laakereiden kanssa.

Comment

Mittaa laakerien välykset uusien kankien kanssa, jos ok niin nippuun vaan.
            Noin 20 eur per kaula maksaa uudet Saksasta, kotimaassa noin vitosen enemmän.

Comment

Ok, täytyy mitata ne ekaks noilla vanhoilla.
              Mulla on korjaamokäsikirja, jossa on momentit ja välykset ton KR-koneen orkkis osille, niin voinko käyttää niitä arvoja myös noilla osilla? Pultit on ARP:n.

Comment

ARP:n veivipultit 60Nm, ei mitään astelukuja.

Comment

Kiitoksia.

Comment

Working...